söndag 31 augusti 2008

hårt liv.

heeelluu :)

helgen var riktigt nice, fredagen har jag ju redan skrivit om så tänkte nu skriva om gårdagen, dvs lördagen.

sov till 16, sen åkte jag & elin till krogen vid 21. träffade danne, sofie & några mer, jag tappade bort elin, vi gick till platens, sofie träffade sitt internetragg, jag träffade jerry & även patrik idag igen (som jag iofs tappade bort lika fort :/), blev sen hakepi med jerry & hans vänner. sen hem till mig. det blev ganska för mycket vin igår, men det ska man unna sig ibland!

idag har jag sovit till 15, mamma & pappa har kommit hem från småland.. & allt är som vanligt igen! vad kul. sökt lite jobb i sthlm idag. mitt liv går ut på att söka jobb & inte få några.

min dip är 3 dagar gammal så jag sörjer över att jag inte kan äta den längre. snyft.