fredag 15 augusti 2008

Ni vet inte.

MIG SJÄLV:
HETER? Emelie
FÖDD? 4/8 -89

LÄNGD? 1.72
FAMILJ? jaa?
HUSDJUR? hund
BOR? Ljungsbro
HUR LÄNGE? Sen jag föddes

FAMILJ:

ÄR DINA FÖRÄLDRAR SKILDA? nej, dom är inte ens gifta
HAR NÅN I DIN FAMILJ VART ALLVARLIGT SJUK? jaa
HAR NÅN I DIN FAMILJ GÅTT I TERAPI? tror jag inte
KÄRLEK:HAR DU POJKVÄN/FLICKVÄN? nej

BYTER DU OFTA POJKVÄNNER/FLICKVÄNNER? nej
BRUKAR DU BLI KALLAS PLAYER? Nää, fast har ju hänt
HAR DU VARIT OTROGEN? nej
HAR DU VARIT TSM MED NÅGON SOM HAR VART OTROGEN? inte vad jag vet
HAR DU HÖLLT PÅ MED NÅN SOM HAR HAFT TJEJ/KILLE? Jaa
BLIR DU LÄTT KÄR? beror på vad det är för typ av kille
HAR DU BLIVIT DUMPAD? Mjoo
HAR DU DUMPAT? Jaa

7 ST HAR DU:
HAR DU NÅNGÅNG DRUCKIT SÅ DU HAR SPYTT/DÄCKAT? joo
HAR DU HÅNGLAT MED EN KOMPIS? jaa
HAR DU HÅNGLAT MED FLERA SAMTIDIGT? hur ska det gå till?
HAR DU HÅNGLAT MED FLERA PÅ EN KVÄLL? jaa, tror det.. fast inget jag brukar göra.
HAR DU HAFT SEX? ja
HAR DU GJORT NÅGOT OLAGLIGT? ja
HAR DU VARIT PÅ EN RÄTTEGÅNG? nej
HAR DU FÅTT BÖTER? nej

ÖVRIGT:
VAD GÖR DU NÄR DU INTE ÄR I SKOLAN? går inte i skolan :)
HAR DU MEST KILLKOMPISAR ELLER TJEJKOMPISAR? lika
FESTAR? det är klaaaaart :D
GÅR DU HELST UT MED EN ELLER FLERA KOMPISAR PÅ KVÄLLEN? Flera
ÄR DU MÖRKRÄDD? Jaa sjukt mörkrädd ahhah
HAR DU NÅN FOBI? mörker, opålitliga killar, insekter
ÄR DU TYSTATYPEN ELLER SKRIKTYPEN? brukar inte skrika som nån jävla fjortis men jag är ju inte tyst heller :)

PERSONLIGHET
Namn: Emelie säger jag ju
Smeknamn: massor
Födelsedag: 4 aug 1989
Hemstad: Lkpg.
Ögonfärg: blåa.
Längd: 172 typ
Vikt: 59-60, brukar skifta mellan dagarna ;)
Hårfärg: brun
Högerhänt/vänsterhänt: Höger.
Stjärntecken: lejon.
Skostorlek: 38/39.
Är dina föräldrar skilda: dom har aldrig gift sig så då blir det ju svårt att skiljas :)
Rädslor: Mörker, opålitliga människor, äckliga insekter
Mest använda namn på msn: olika,

FAVORIT
Färg: rött är ju fint :)
Mat: kyckling
Sport: innebandy är skoj, men ärligt talat så är jag ingen sportmänniska
Glass: jordgubb
Godis: choklad!
Affär: gina.
Tuggummi: spearmint
Helgdag: lördag, då är man utvilad & så är det fest :D
Årstid: sommmaaar alltså
Radiostation: east fm är ju naaajs.
Kroppsdel på motsatta könet: allvarligt talat så är ju händerna till stor nytta :D

VÄNNER OCH LIVET
När grät du mest: igår eller nått säkert
Bästa känslan: lycka, besvarad kärlek (fast besvarad kärlek finns inte, har bara vart med om det en gång)
Värsta känslan: att inse att man blev playad en gång till :)
Vart vill du bo i framtiden: lkpg funkar ju, men jag kan bo var som, bara det inte är nån jävla håla :)

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär: japp.
Rymt hemifrån: alltid när jag var liten, fast rymde bara ut på trappan & satt där nån timme
Tänkt på självmord: nae, eller kanske men det var inte seriöst. skulle aldrig göra det.
Sovit utomhus: jaa klart.
Spytt i skolan: nääe tror inte det
Velat bli modell: jaa det är klart, men insett att det är kört nu ;)
Gjort något dumt som du skrattar åt än idag: Haha säkert
Sett en död männsika: jaa & jag rörde vid hennes hand.. fan läskigt.

DU
Svär: alldeles för ofta, men jag jobbar på det ;)
Sjunger bra: nej, men jag sjunger 24/7 när ingen hör ;)
Duschar dagligen: oftast, om jag inte har 40graders feber & inte orkar gå upp.
Vill gå på högskola/universitet: jo nångång vill jag prova, men först blire komvux!
Vill gifta dig: ja det är klart, men vi får se hur det blir.
Kommer överens med dina föräldrar: pappa&jag säger inte så mkt till varann, mamma&jag bråkar ganska ofta men hon vet att jag älskar henne ändå ;)
Gillar åska: neej, men.. dör man inte så kan det va rätt mysigt.
Sover med gosedjur: haha naeeee
För dagbok: blogg ja? sen skriver jag i en vanlig dagbok, fast det är bara när jag är ledsen :P
Sjunger i duschen: det händer nog lite för ofta

THIS OR THAT
Pepsi/cola: Cocacoooola
McDonald's/burgerking: mcdonalds
Singeldate/gruppdate: gruppdate är ju lättare, men singeldate mer givande.
Blåbär/jordgubbar: jordgubbar!!
Kött/vegetarian: Kött

KAN DU;
Gå ner i splitt: nej, riktigt så vig är jag inte :)
Skriva med båda händerna: näe, bara med höger
Ha dina ögon i kors: tror det :D
Nudda näsan med tungan: haha näe jag har ju ingen ormtunga alltså.
Dansa: ja, när jag är full :D
Äta vad du vill utan att oroa dig: ja faktiskt

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade: personen? vet inte, har inte nuddat någon idag huhu
Du pratade i telefon med: nån kille från telenor som ringde igår
Du msn:ade med: christian nilsson vaah
Du kramade: tror det var mamma
Du skällde på: brukar inte skälla på folk :P
Du sportade med: mig själv, igår :D tränade magen, kan fan behövas

SENAST DU
Skrattade: skrattar rätt ofta, :)
Grät: inte för längesen
Tuggade tuggummi: nån dag förra veckan.
Drog ett skämt: haha, jag tror jag är kul typ jämt :) fast det är jag ju inte mohahah
Sjöng en sång: förut, innan mamma kom hem :D

VAR ÄR DU?
Vad ser man utanför ditt fönster: bilar, altan
Lyssnar du på musik nu: nääe, måste göra det. dör på tangentljudet.
Vad har du på dig: shorts & tshirt
Vad är det på din musmatta: har ingen, var så jävla jobbigt när den bara gled runt

TROR DU PÅ
Liv på andra planeter: nae, inte direkt men vem vet
Mirakel: haha, sånt har jag slutat med.
Kärlek vid första ögonkastet: inte kärlek, men intresse.
Spöken: jaa :O
Tomten: tyvärr inte, skulle va kul om man gjorde ;)
Hur många kuddar sover du med: 2 kuddar & 2 täcken :D
Dricker du mjölk: ja, inte så ofta dock
Person du hatar mest: hatar ingen, hata är lite för stort ord tycker jag
Är du ett hälsofreak: nää verkligen inte :D
Vilket är det värsta vädret: snö & slask


GÅ IN PÅ MSN:
vad heter du som mail:
sooundlesss1989@hotmail.com
vad heter du som namn: -/ emelie
vem är den 4:e som är online: sabina
vem är den 10:e som är online: emelie w
vem är den 4:e som är offline: emil
vem är den 10:e som är offline: erik

KOLLA I DIN DATOR:
vad har du för bakgrund: solnedgång
vad har du för skärmsläckare: ingen
hur många ikoner har du på skrivbordet: 36
har du msn som en ikon: jaa
Hur ofta är du inne på datorn: ofta ;)

KOLLA PÅ DIN SÄNG:
är din säng bäddad: nej
är din säng stor: nej
hur många kuddar sover du med: 2
vad ligger i din säng just nu utom kudde/täcke/lakan: mobil
vad är det för färg på ditt lakan: vitt

KOLLA PÅ DITT RUM:
har du ett stort eller litet rum: rätt stort tror jag
vad har du för färg på ditt rum: rosa ahhahaha
har du en egen spegel: nej
har du ett fönster: jaa
isåfall, vad är utsikten: bilarna