måndag 25 augusti 2008

hej mutchi-motchi-wii.

jamen hallåååå : ) hej & så vidare om man säger så . nae men allvarligt:

blev ju inget stan idag , jag & tessan ska träffas imorn istället ev , efter mitt infomöte på 118 700 :D då blir det livat . fick tillbaka pengar som mamma lånat av mig så har ju råd med en fika också imorn , hahah

mamma är bäst för övrigt, hon ska köpa nytt busskort till mig när mitt går ut : ) sen fyllde hon på min mobil nyss med , fan vad gulligt :D <3>

joooooo men det måste jag ju säga ! jag såg barnhemmet förut ! alldeles själv ! men seriöst , den var inte ens läskig , ibland kanske men det var ju inte direkt så att man inte kommer kunna sova inatt eller så .. fast den var bra för att vara spansk .

vet inte hur många som läser mig blogg.. ? men jag skriver ändå , några måste det väl va iaf ; ) sen skriver jag mycket för min egen skull också , kul att kunna gå tillbaka & se vad man haft för sig senare sen : ) höhö

igår pratade jag med fia & hon visade mej en skitbra sida där man kan beställa sprit till tysklandspriser ! dock är man ju tvungen att vara 20 men det är ju bara att be ngn annan beställa , rätt värt med en absolut vodka 1 liter för 133:- ( :¨

tandläkaren närmar sig på fredag , JAG ÄR RÄDD ! nån frivillig som vill följa med & hålla mig i handen ? bara höra av sig då , mohah

amen du , seees då :D pusssssssssssssss