måndag 18 augusti 2008

asså.. äre bdsm eller?!

hahah, roligaste ikväll :D

jaja vi har varit & köpt lite goda saker, så satt på bryggan & pratade blask en stund. nuuu är jag hemma. mor & far var precis här inne & pratade seriösa saker med mig. ibland säger dom riktigt bra saker ändå :)

joel mejlade nyss, jag sökte ju jobb som PI igår, men tydligen måste jag ha jobbat längre som intervjuare då. men ska mejla tillbaka & fråga om jag inte kan få börja jobba dagtid istället för att jobba kvällstid igen, vill ju ha ett heltidsjobb så man får in lite pengar liksom .. går det bra kanske jag får börja som PI lite senare sen :)

imorgon ska jag träffa tessan på stan kl 14, så ska vi väl fika eller ngt, umgås lite. blir ju aldrig att man gör det nu när man inte går i skolan längre osv.. men ska iaf köpa hårfärg åt mamma & sen present till henne, om jag hittar ngn. blir väl inte så länge på stan med tanke på att tessan säkert ska hem till axel & goseligosa som hon alltid gör :) haha familjen alltså! men dom är söta, det är dom faktiskt.

seeeeeeees då :) puss