fredag 29 augusti 2008

tidigt!

Nu är klockan 7:10 & jag är vaken samt iordninggjord :) känns jävligt bra faktiskt, har nog inte gått upp tidigt sen dagen innan midsommar då vi skulle till öland, rätt slappt av mig men vad gör man, när man inte har ngt att gå upp till? :O

tandläkaren snart.. om en timme ska jag vara där. bussen går 7:35 så ska väl åka snart, fick ju låna mammas cykel så jag slipper gå, så det var ju snällt :)

den här helgen kommer bli bra, det känner jag :) inleder ikväll med marknad & krogen, & imorgon är man antingen på krogen också eller så är man hemma & är sådär äckligt bakfull som jag varit 2 lördagar i rad nu. vi får se :)

lussan kliade sig massor inatt, sen nös hon massor :/ fattar inte varför haha, men usch tycker synd om henne :( veterinären i berg avlivar tydligen inte, han lät som en senil gammal gubbe när mamma ringde haha.. men usch.. plutthund :( <3 kärlek till henne, jag ska aldrig mer skaffa ngn mer hund, för ingen kan ersätta lussan, så är det bara. på tal om inatt kunde jag inte sova, vaknade flera ggr av att det var varmt, kallt, mådde illa, törstig.. ja massa anledningar, så har väl sovit sammanlagt 2 timmar, känns sådär..

jävlar i havet om anna sticker fel idag, då blir jag förbannad. ska åka nu, ses pusss (: