lördag 30 augusti 2008

dagen efter

hej :)

igår var det alltså ljungsbro marknad. men först kom elin, robin & jacke hit, & vi drack lite osv. sen missa elin & jag våran buss så vi gick med jacke till pizzan och satt där ett tag, sen vart det stan! träffade danne & sofie, gick till platens, träffade tc som var off, fattar inte vad jag gjort han.. träffade patrik som tycker att jag har värsta östgötskan, han typ skratta åt mej :( träffade 3 fransmän som jag pratade engelska med, ibland blir jag nästan imponerad av mej själv! haha 2 av dom frågade om jag kan tänka mej att move to france with them men jag ville inte det nej :D dom var inte så snygga. men iaf sen är det suddigt, natten var ung & vi åkte hem vid 3, till mig.. danne skrev nått i min blogg, sen deckade jag i min säng.. & sov idag till 11 ungefär, då dom åkte hem. sen sov jag lite till, vaknade med jämta mellanrum av att telefonen ringde, men sen till slut gav jag upp & bestämde mig för att tvätta & äta.. så det gjorde jag. nu ska jag snart duscha, ikväll blir det stan! mihi jag köpte ny jacka igår, tack mamma för den <3

för övrigt har hunden kissat på min matta så den måste saneras, luktar kiss så in i helvete. får ta & fixa det nu, hido.

-/ Emelie sa:
makabert är rätt snyggt annars
Jerry | säger:
maka bert
Jerry | säger:
du står ivägen
Jerry | säger:
hähä
-/ Emelie säger:
HAHAHAAHAHAHA

idag är jag lättroad.