söndag 17 augusti 2008

300 frågor

300 frågor
1. Vad heter du? emelie lundberg
2. Vad kallas du? emelie
3. Vad vill du bli kallad? emelie helst eftersom jag heter det
4. födelsedatum? 4/8 1989
5. Stjärntecken? lejon
6. Lunar? ja, men är aldrig inne. har den bara ifall jag vill gå in & snoka på nån :P
7. Msn? sooundlesss1989@hotm..
8. Helgon? nej jag är inte emo :)
9. Vart bor du? lkpg
10. Vad har du för mobil? nokia 6500 slide
11. Har du en egen dator? ja, men den suger
12. Vem är din bästis? hade man inte sånt när man var typ 7?
13. Har du något husdjur? jaa en hund
14. Vad har du gjort i sommar? vänner, öland, fester, krogen, sökt jobb, haft mig.
15. Favoritfärg? röd
16. turnummer? har faktiskt inget
17. Vad älskar du mest? min familj & mina vänner
18. Intressen? fest, vänner, fika, shoppa, osv osv
19. Favoritband? nää inget
20. Favoritlåt med ditt favoritband? ingen
21. Namnsdag? har ingen :O dom tog bort mitt namn.
22. Vad skulle du vilja heta? josefhine
23. Vad heter du på din msn just nu? -/ Emelie
24. Hur många online? 38
25. Vem är 15:nde online? Gabe
26. Vem har du blockat? 2 st & som har jag har noll respekt för.
27. Hur många olika grupper har du? online/offline
28. Har du några olästa mejl på hotmail? nä, eftersom jag läste dom nyss
29. Har du några nya kommentarer på bdb? nej
30. Isf hur många? -
31. Hur ser din drömkille/drömtjej ut? jag är ganska ytlig.. kan bara säga det. fast så stora krav har jag inte egentligen..
32. Beskriv ditt hår? slitet, brunt, behöver klippas.. osv
33. Har du några piercingar/tatueringar? hål i öronen bara
34. Vart skulle du bo om du fick välja? inne i stan till att börja med
35. Bor du i lägenhet eller villa? villa
36. Vilken färg är snyggast på kläder? varierar
37. Vad har du på dig? mjukisbyxor & linne.. & underkläder
38. Har du något i håret just nu? en tofs
39. Vad har du gjort idag? vaknat, städat rummet, tjafsat med mamma, åkt till ica, sen hem
40. Vad ska du göra imorron? vet inte faktiskt..
41. Hur mår du just nu? ont som fan i magen, seg i huvet, lite ledsen, men vad gör man
42. Hur brukar du annars må? varierar :)
43. Är du sjuk? neej
44. Har du ont nånstans? i magen, men blev nyss en voltaren så borde gå över snart
45. Har du gått till tandläkaren detta året? ja, 3 ggr.. ska dit igen den 28 tror jag
46. Vad heter din pappa? leif
47. Har du några syskon? nej
48. Vilket är ditt favoritdjur? hund
49. Äter du ofta godis? nej inte längre
51. Vad är det finaste som finns? kärlek
52. vilken är din favoritdryck? cola, eller en groooogg :D
53. Vilket är ditt favorit tv-program? kollar inte så mkt på tv
54. Vilken är din favorit vecko dag? lördag!
55. Vem är din förebild? ingen, eller min mamma kanske
56. Vad är bäst med dig? haha, jag vet inte.. jag är nog inte så bäst.
57. Har du några komplex? japp, fast det har nog alla
58. Hatar du någon just nu? nej, hata är ett stort ord..
59. Saknar du någon just nu? ja
60. Har du kysst en apa? haha ja, hej rabies
61. Vilket husdjur skulle du vilja ha? inget, har redan en hund :) en stund till iaf
62. Är du allergisk mot något? naa, pollen typ
63. Har du ngt nytt gb-inlägg på bdb? nej
64. Hur många bilder har du lagt ut? 2992 st
65. Vad har du valt för bild här ovan? ingen, det här är en blogg
66. Vilket band är det dåligaste som finns? finns många
67. Är du kär? nääe men ..
68. I så fall i vem? nääe men ..
69. Vad är din civilstatus? singel
70. Vad har du för sexuell läggning? hetero
71. Är du homofob? nej, tycker dock det är lite äckligt att killar knullar röv på varann, men homofob vill jag inte kalla mig
72. Är du medlem på någon annan sida än bilddagboken? ja
73. I så fall vilken/vilka? orkar inte.
74. Vilket är det fulaste tjejnamnet? agda är ju inte så hett
75. Vilket är det fulaste killnamnet? arne-gunnar funkar ju.. inte
6. Har du varit hos frisören det här året? nej :O
77. Använder du nagellack? ja alltid, ser så tomt ut annars
78. Har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster? rullgardin
79. Har du eget rum? jaa
80. Har du en dubbelsäng? nej
81. Har du en egen platt tv? nej, men en vanlig..
82. När flyttade du senast? har aldrig flyttat
83. Vilken stil har du? vanlig
84. Vilken kändis skulle du vilja gifta dig med? david beckham är ju het, men skulle inte vilja va gift med en kändis iaf, vill inte ha paparazzis springande i trädgården.
85. Vilken kändistjej har snyggast kropp? ja vene, många.
86. Vilken kändiskille har snyggast kropp?- många
87. Skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad? verkligen inte, sure att man skulle bli rik men jag skulle aldrig kunna leva med det.
88. Har du hoppat studsmatta det här året? nej
89. Vilken är den godaste frukten? vattenmelon är naajs
90. Äter du grönsaker varje dag? nej, tycker inte om sånt
91. dricker du så mycket vatten som man ska? jag tror det
92. är du underviktig, normalviktig eller överviktig? normalviktig
93. Hur lång är du? 172
94. Är du nöjd med dig själv? nja, nästan..
95. Vad är du bra på? massor :D hahah
96. Har du en egen hemsida? nej
97. Är du medlem på den engelska bilddagboken? nej...
98. Hur gammal önskar du att du var? 24
99. Vad är klockan just nu? 20:16
100. Är det jobbigt att svara på frågor? nää
101. Hur ser din dataskärm ut? platt
102. Har du städat idag? ja!
103. Har du varit ute idag? jaa
104. Vem ringde du senast? danne igåår
105. Vad var du senast arg på? vet inte
106. Vad har du för status på msn just nu? online
107. Vad har du ätit idag? köttfärssås&makaroner, macka, choklad..
108. Önskar du att du var tjockare? hahah nae
109. Hur många hus har du bott i? ett, det jag bor i nu
110. Är du medlem på last.fm? nej
111. Lyssnar du på webradio? nej
112. Bäddar du sängen? oftast
113. Har du lätt för att somna? om jag är trött :P
114. Snarkar du? vet inte, men tror inte det
115. Vad har du för startsida? google
116. Har du ett sladdlöst tangentbord? nej
117. Brukar du ha högtalare när du pratar i telefon? bara om nån ska höra
118. Vad lyssnar du på just nu? jordin sparks feat. chris brown - no air
119. Vad har du för ögonfärg? blåa
120. Vill du tatuera dig? nej
121. Vad har du för visningsbild på msn? mina flipflops
122. Vilka sidor/program är du inne på nu? blogspot.com, test, windows media player, 2 msn konversationer
123. Laddar du olagligt ner musik? kanske ;)
124. Har du en egen ipod? nej, mp3 i mobilen
125. Är du fet? ja, väger 250kg
126. Vad önskar du dig i julklapp? digitalkamera
127. Ska du köpa prada mobilen? nej
128. Har du sett filmen 'linas kvällsbok'? jaa, sjukt bra :D
129. Är du emo? ja gud ja.. inte
130. Vad stör du dig på? själviska & egocentriska människor
131. Vad är emo enligt dig? fjortisar som skär sig i armarna & tror att man ska tycka synd om dom
132. Brukar du lyssna på hög musik? i mobilen & när jag är själv hemma
133. Vad gör du om dagarna? jadu, det undrar jag med
134. Tycker du om popcorn? ja
135. Vilken är din favoritläsk? cola
136. Vad är din favoriträtt?kyckling
137. Vad tycker du om raggare? jag bryr mig inte :)
138. Vad tycker du om punkare? nee eller jag bryr mej inte om det heller :D
139. Har du skärt dig nån gång? haha nä, faktiskt inte
140. Är du död? nej inte just nu
141. Är du osynlig? japp
142. Filar du naglarna? det händer
143. Har du fräknar? jaa
144. Har du posters på dina väggar? haha nä, är inte 13 längre
145. Vem är snyggast i My Chemical Romance? vet inte ens hur dom ser ut
146. Vem känner du som har haft mest mobiler?sandra eriksson tror jg, haha :)
147. Vilket är ditt favoritämne ? nått skoj
148. Vilket ämne hatar du? matte
149. Vilket ämne har du bäst betyg i? alla dataämnen & marknadsföringsämnen
150. Vilket ämne har du sämst betyg i? ekonomiska ämnen
151. Favoritstad? lkpg :D
152. Favorit loka? ingen
153. Cola eller cola light?cola :)
154. Älskar du din dator? nej, den är sämst, 20gb hårddisk är inte mkt att älska.
155. Är din dator bög? ja okej då
156. Vad är ditt favoritplagg? jag vet inte
157. Vilka affärer handlar du oftast i? gina om jag handlar kläder
158. Vart handlar du? staaan
159. Favorit tv-serie? ingen
160. Tycker du top model är roligt? ser inte på det
161. Vilken är din favoritbok? vet inte
162. Favoritfilm? naa vene finns ju många
163. vilken är den bästa musikgenren? vet inte
164. Bada eller sola? sola&baada
165. Katt eller hund? hund
166. Åska eller sol? sol
167. Vinter eller sommar? sommar
168. Knarkar du? nää, onödigt :)
169. Röker du? när det är feest ;D
170. Super du? ja, för ofta
171. Äter du? ja, jag lever ju
172. snusar du? nej
173. Röker vattenpipa? nää
175. Tycker du om salt? jaa
176. Har du kysst din egna spegelbild? när jag var liten haha
177. Vad tänker du när du ser din spegelbild? tja, vad het du är emelie :)
178. Ät en banan! har ingen tyvääääärrr
179. Har du runkat nångång? ja, fast inte mig själv :D
180. Använder du för mycket hårspray? nee
181. Man ska borsta håret hundra gånger om dagen, gör du det? inte riktigt va ;)
182. Favorit säng? min säng!
183. Har du en snopp? mm, 24cm.
184. Har du sovit i en säng på ett varuhus? jaaa ikea :)
185. Vill du ha sex just nu? haha
186. Vem av alla du hånglat med är bäst på det? jag vet inte :O
187. Favorit meny på donken? lilla menyn med cheeseburgare :D
188. Donken eller burger king? donken
189. Svart eller vitt? vitt
190. Rosa eller grönt? haha vene, beror ju på
191. Död eller levande? levande
192. Rädda joppe? hatade den serien när jag var liten, så påminn mig inte
193. Tittar du på tv just nu? nej :)
194. Skulle du kunna vara med i en porrfilm? haha nää
195. Favorit karaktär i simpsons? ingen
196. Skulle du kunna sjunga på allsång på skansen? lätt ;) om jag var full, haha
198. Skulle du vilja gifta dig med Marilyn Manson? nej han är äcklig :)
199. Skulle du kunna tänka dig att ha sex med nån i blink-182?jag vet inte hur dom ser ut eller nått, men nej tack ändå :)
200. Städat eller stökigt? städat
201. Bästa sex platsen? haha, finns många
202. Favorit halstablett? strepsil :)
203. Är du ofta sjuk? njae inte nu längre, men förut var jag jämt sjuk
204. Gillar du anonyma bevakare? nej, döda :)
205. Vågar du rapa högt inför andra? hah, jaa faktiskt
206. Skriver du mer än 2 utropstecken? oftast inte
207. Vad är klockan nu då? 20:44
208. Vad är det för datum? 17 augusti 2008
209. Vad ska du göra sen? det blir väl så mkt som ingenting
210. Är du inne på msn nu? ja
211. Hur många har du blockat på din msn? 2
212. Är nallar söta? haha, javisst
213. Är Jonte söt? jättesöt
214. Vart handlar du helst mat? kebabbaren ;) hahah
215. Vilken är din favoritglass? nogger är nice.
216. Hemmakväll eller fest? fest
217. Privatfest lr med folk på stan? folk på stan? haha jag är ju inte 14.
218. Ditt nordiska favorit land? sverige!
219. Älva eller vampyr? vilken fråga
220. Gud eller djävulen? amen du..
221. Vilken övernaturlig förmåga skulle du vilja ha? kunna va osynlig..
222. Hus eller lägenhet, vad väljer du? lägenhet är ju mys.. men hus är ju lite friare..
223. Favoritgrönsak? gillar inte grönsaker
224. Har du anorexia? nej
225. Vem shoppar du helst med; med vänner
226. Räcker hundra kronor till mycket när du är inne på H&M? nä :)
227. Hur vill du dö? i sömnen när jag är 80+
228. Skulle du vilja att det görs en sida för dig på lunarstorm när du dör? haha NEJ TACK
229. Nedfryst, aska eller nedgrävd när du dör? nedgrävd
230. Är bilddagboken den bästa sidan som finns? näää
231. Hur ofta sitter du vid datorn? ganska ofta, när jag är hemma
232. Har du klippt ditt eget hår? ja :)
233. Har du gråtit efter att du varit hos frisören? nej, men varit missnöjd
234. Favoritöl? vet inte, har ingen speciell
235. vitt eller rött vin? vitt
236. Öl eller vin? öl
237. Coca cola eller red bull? cola
238. Vad ska man blanda vodkan med? redbull eller ngt fruktigt
239. Havet eller sjön? havet
240. Favorit ö? vene
241. Vem står dig närmast; mammsen eller pappsen? mamma
242. Vad klarar du dig inte utan? mobil
243. Behöver du mer kärlek? jaa
244. Blir du full varje helg? haha, nästan. tragiskt värre.
245. Är du natt eller dag människa? natt :)
246. Är du vampyr? men nej..
247. Har du varit med i något rollspel? teater ja
248. Favorit the sims- spel? spelar inte sånt :P fast gjorde när jag var mindre
249. Festa eller festival? festa & festival :)
250. Ska du på pride? nej
251. Vill du det då? nej
252. Är du transa? nej
253. Vad skulle du ändra på om du fick åka tillbaka i tiden? vet inte
254. Vad skulle du välja åka framåt i tiden eller bakåt? framåt
255. Barn eller vuxen? både &
256. När ska du flytta hemifrån? så snart som möjligt
257. Eller har du redan gjort det? nej
258. Går du i kyrkan varje söndag? absolut inte.
259. Svävar du på rosa moln varje fredagkväll? nää
260. Har du piercat någon? tror inte det
261. Är du laglig? nää :D
262. Skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig? jaa, om jag var säker på att det skulle bli bra
263. Värsta musikstilen? vene
264. Rese sätt du föredrar? flyg :D
265. Är Britney en bra mamma? kanske, media framställer henne som en hemsk mamma men vem vet hur hon är egentligen?
266. Vem är du mest lik i mumintrollet? haha, ingen hoppas jag
267. Vilken skådespelare är hetast? ingen
268. Tvättbräda eller ölmage? tvättbräda, fast bryr mej inte så mkt
269. Vill du ha barn? jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
270. Har du sjungit singstar nångång? ja, kuuul :)
271. Vilken är din favorit då? ja vene
272. Favorittparfym? mexx wild
273. Använder du deodorant? ja
274. Är du beroende av nånting? nää :) tror jag inte
276. Favorit radio kanal? east fm
277. Favorit bil? naa, vene
278. Vad tycker du om att Helen Sjöholm har legat på Sverige toppen i över tre år? hon sjunger bra så det har jag inget emot.
279. Favorit författare? ingen :)
280. Vad vill du bli när du blir stor? frisööör eller socionom
281. Favorit modeexpert Olivia eller Sofia båda från aftonbladet? ingen
282. Senaste biofilm du såg? i am legend.
283. Skulle du torka dig med pengar om du hade flera miljoner? nej.
284. Är du rik eller fattig? fattig ;)
285. Vad tycker du om Beckham familjen? ja vene, david är snygg & victoria är också snygg
286. Favoritsport? näää, innebandy är kul
287. Silver tåget eller kustpilen? silvertåget
288. Har du sett filmen Spökhistorier? tror det
289. Var den bra då? jaja
290. Vilken historia är läskigast? vene
291. Har du långt hår? nää
292. Vill du ha längre/kortare? längre :)
293. Schlager nörd eller? nää
294. Kunga familj eller president? inget av det.
295. Sämsta veckodagen? måndag
296. Har du en dålig hår dag idag? det har jag varge dag :)
297. Tror du på ett liv efter döden? nja, kanske
298. Är du politiskt intresserad? lite kanske
299. Är du rädd för att dö? njae men vill inte göra det juust nu
300. Vad är klockan nu då? 21:15