måndag 11 augusti 2008

you will know another day

Man lär sig att leva, tyvärr föds man inte med vetskapen om vad som är bäst för en, den vetskapen skaffar man sig. Man ska hålla sig borta från personer som sårar en, man ska prioritera bort sånna som gör en ledsen. Men man lär sig inte att märka vilka de är förrän de fått en att gråta. Det är då man kan gå vidare.

Hade jävligt trevligt igår kväll, tack för sällskapet! :) :) När jag kom hem blev det någon film ur pappas hylla, som hette GoneBabyGone, den var från i år. Dock orkade jag inte se klart den för jag var så sjukt trött.

Har rensat mina favoriter från en del bloggar, så nu har jag lite mindre att läsa :p hah.

Krogen på onsdag & ta farväl av Henke, lite tragiskt men man måste ju göra saker av sitt liv, typ flytta utomlands! Bara jag som inte vågar sånt för jag är så jävla mammagris, hahah. Skrattar åt mig själv. Men det är ju iofs på gång, så vi får se hur det blir nu. Kanske blir Amsterdam, dom verkar trevliga.

Måste laga mat eller något, men hörs då.