måndag 18 augusti 2008

react

jaja, jag hade hoppats att inte behöva skriva nått sånt här patetiskt hatinlägg som du alltid gör om sånna du inte tycker om, men mina pengar på mobilen tar ju slut, så vad gör man :) för det första har jag bara sagt saker som är sant, och som han har rätt att veta. inte så snällt att ge honom falska förhoppningar genom att ringa & fråga om ni ska knulla, så fort din nya kille inte är hemma eller så? jag bryr mig faktiskt mer om min kusin än om någon som påstod sig vara min kompis men som visade sig inte vara det. dessutom behandlar man inte sina s.k vänner så som du behandlar dina. eller ja, mig. när jag festade i skäggetorp fick du damp för att jag inte frågade om du ville följa med och efter det har jag frågat varenda jävla gång bara för att du inte ska bli ledsen. sen frågar jag om jag kan följa med på nån fest du skulle på, du ba "men för fan, äre mitt ansvar att inte du har ngt att göra eller?!", nae det är inte ditt ansvar, det är mitt ansvar. men det handlar ju om att man ska behandla varann lika, du blev pissförbannad när inte jag frågade dig, och när jag är i din sits i det fallet, då äre inte ditt ansvar? :) lite eller ja, jävligt mycket dubbelmoral där. jag är inte en sån som kräver sånt av andra, men du kräver det av mig, så då tycker jag att jag borde ha rätt att göra detsamma. faaaast, tydligen inte. nu tänker du "jävla fitta", för så säger du ju om alla så fort de inte följer dina regler eller gör precis som du vill. men jag orkar inte ens bry mig. ringde till robin nyss & han hade ju fan inte ens sagt vad det var jag snackat med honom om, & ändå sitter du & hackar på mig? du vet ju inte vad det handlar om, du vet ingenting. jag sa bara saker som var sant & som han har rätt att veta, hittade inte på ngt & förvrängde inte ngt. & jag resonerar bara som du gör "nu när vi ändå inte ska prata mer så kan man ju säga allt man tycker". skulle ju kunna säga mycket mer om dig men jag ska inte göra det, jag sänker mig inte till din nivå. nu kommer du skriva ett gammalt hederligt blogginlägg om mig, som du alltid gör så fort det inte passar. men jag har inte ens gått in på din bdb eller blogg sen dagen då vi bråkade, & tänker inte göra det heller. det är bara sån jävla slöseri med tid.