måndag 4 augusti 2008

19 år

Idag fyller jag 19 år, grattis till mej ;) Inte för att jag njuter, hatar att fylla år egentligen, var ju roligare när man var liten. Nu blir man bara äldre och jävligare ;) jobbigt. Men okej, när man är 25 har man väl anledning att gråta, så gammal är jag ju faktiskt inte än. Ikväll kommer Elin och Tamara hit och firar mej, sånt gilllar vi ;) haha, blir tårta och så. Gooott!

I lördags kväll var jag extremt trött, men det blev iaf att åka in till stan och träffa Emil och Malin, så satt vi på 55an hela natten haha, träffade lite kul folk med, sånt uppskattas :) Kvällen i sig var väl inte sådär jätte rolig, men det var bättre än att sitta hemma, som jag brukar säga. Åkte hem vid 3 med Henke iaf, tack för att du skjutsade hem mig! Sjukt glad över det.

Nu blir det att städa lite, vilket jag borde gjort för längesen.