fredag 29 augusti 2008

ljungsbro marknad.

nu är jag hemma igen :) eller har varit det ganska länge iofs, kom hem 10 imorse från tandläkaren & har sovit lite sen dess.. sovit bort bedövningen alltså. besöket hos tandläkaren gick både bra & dåligt, beror på hur man ser på saken. först var det meningen att jag inte skulle ta ngn spruta alls, hon trodde jag kunde klara mig utan.. så hon börjar borra.. isar som fan & jag håller på att dö :) så hon får ge mig en spruta iaf, sen börjar hon borra igen & det isar fortfarande så hon ger en till spruta ;) som jag iofs inte känner eftersom jag redan är bedövad. sen gick allting skitbra.. men vilken tönt jag är egentligen, haha, "jag vet att jag är jobbig men jag vet inte" :P "men emelie, du är sååååååå duktig!" + att jag höll tandsköterskans hand hela tiden, så jävla lamt :P hahah. nae men usch tandläkaren alltså, hemskaste som finns. men nu är det över.

äter fiskgratäng från hemköp nu (aldrig ätit det märket innan) & jag fick precis stans kväljning :) helvete, det var ju purjolöksbitar i! & dom som känner mig vet att smak & doft av purjolök får mig att börja kvälja ;) fan vad vidrigt. men vad gör man.

snart kommer elin tror jag :D sen marknad. sen krogen vid 10. blir sjukt nice.

ses då, pussssis