söndag 24 augusti 2008

I'm a substitute.

Mm, orkade inte skriva nått seriöst förut : ) men nu orkar jag kaaaanske .

Helgen var bra , lite för mycket öl & så bara ! igår mådde jag så otroligt dåligt så jag visste inte vart jag skulle ta vägen , hade planerat för en hemmakväll i min ensamhet , men sen vill Nicko att jag ska följa med henne på ngn fest , så det gör jag . Den låg utanför tallboda , mitt i ingenstans . Alla där var nazister & sånt ger jag inte mycket för . asså dom är ju inte elaka mot mig direkt , men dom är så otroligt inkokta i huvudet , allt ska handla om sieg heil & vice versa , så jag känner inte att jag har så mycket gemensamt med dom . Vi åkte iaf till stan vid 23 & jag åt på rendez vous , sen åkte vi hem . När jag kom hem ringde telefonen & jag åkte in till stan igen , kom hem idag vid 8 . Sov till 16 & sen var det upp & äta pizza & grejer ;D blir ju snart att sova , ska upp vid 10 imorn för att åka till tessan vid 11;30 ungefär . Vet inte vad vi ska göra riktigt , men blir väl hemma hos henne en sväng , sen blir det nog stan : ) på tisdag ska jag på infomöte på Swemedia klockan 13 , ska bli intressant . det är Sveriges nya nummerupplysning 118 700 , men jag vet inte vad det är för jobb jag ska utfära , fast det märks ju . får se lite : ) på fredag är det dags att gå till tandläkaren , helvete säger jag bara . sticker idioten i en nerv igen ska jag stämma henne , looovar . Så sjukt ont det gjorde sist . På kvällen där är det marknad , blir säkert inte så långvarigt där så kanske blir krogen efteråt eller ngt :D moahahaha ,


Jag vill säga nått, fast ändå inte. Lika bra att hålla käften kanske.