lördag 9 augusti 2008

regniga lördag

Alltså så blev det krogen igår iaf :) Malin hörde av sig vid 8 och då kunde man ju bara inte säga nej ;) det var rätt skoj, söp upp lite pengar, så det ska va. Dock borde jag spara på pengarna eftersom dom eventuellt ska gå till en flygbiljett, men vad gör man när spriten bara står där och ser söt ut liksom? ;) jo man köper den! Var iaf först på 55an och sen på Maxim resten av kvällen.

På vägen hem blev det kebab från Hakepi, sjukt underbart. Jag och Malin satt och försökte prata med nån kille på bussen, men vi tyckte han verkade så stel? Senare sa han att han har flickvän och bor med henne. Då började man fatta vart stelheten kom ifrån, så att säga. Jaja, kan bli ut ikväll igen, vi får ju se alltså. Annars blir det bara att vara hemma.

Igår mejlade jag Susanne (tror jag hon hette) och 2 min senare ringde hon upp! Här går det undan :) hoppas det går lika fort att få beskedet nu då. Dock så lär det ju inte bli i helgen eftersom de inte jobbar då, men i början på nästa vecka hoppas jag få veta :) Nu får jag inte banga ur bara.

Linkopingsbo.se kan gå och dö, när man går in på sidan står det: Vi rekommenderar: Klicka här för att se bilder från Platens Bar. Vadå platens bar förfan? Jag vill ju till Linkopingsbo! Men det finns ingenstans man kan klicka sig vidare dit, så jävla kasst.

Men slutsnackat, ska se om det finns någon kyckling kvar sen igår :) Inte för att jag är hungrig utan mer principen att man "borde" äta frukost. Hörs då.