lördag 23 augusti 2008

bakis, oj vad mysigt (:

hej, hej, hemskt mycket heeeej! tänkte skriva om gårdagen lite. skulle ta 21.01 bussen till stan, stod & väntade på den i 20 min (var för en gångs skull i tid), sen när bussen kommer hittar jag inte min plånbok & får för mig att jag glömt den hemma. sen precis när bussen åker iväg så hittar jag plånboken i innerfacket i väskan. smart. så missade en buss jag väntat på 20min. mm, lite smått iq-befriat, men vad gör man? jag gick iaf ner till ljungsbro & tog 21.28 bussen. elin ringer på vägen hem & säger att polisen tagit alla deras öl, så där blev man ju lite ledsen :) gick till kebabbaren & kollade på när hon & jennifer hetsåt (dom skulle med buss & tåg), jag fick lite kebabsås som jag slafsade i mig hahah. normalt. se bild här brevid ;) men det var gott, kan dö för kebabbarens kebabsås :D lovar.

så gick vi till resecentrum & dom åkte. så ringde jag jerry & skulle träffa honom. i väntan på honom gick jag ner till stångebro en sväng för att kolla på alla fulla fjortisar, dom seriöst låg & kravlade p
å marken hahah. men inget att mobba dom för, alla har vi varit små ;) iaf, träffade jerry & en "nolla" han var med, på resecentrum. så satt vi på elins & min bänk (vi sitter jämt där & dricker innan krogen) & drack upp min sprit :D tog ett par kort där med. kom fram en kille utan humor, han frågade om vi hade sprit att sälja. då frågade jag hur gammal han var, för han såg ut som 15-16. han sa då att han fyller 18. jag frågade; om 3 år eller? han vart skitsur & ba; äre nu jag ska skratta? hahah, så sa jerry åt honom att vi skulle ha spriten själva. fick senare reda på att snubben var 15 år (93a) & bor i skäggetorp. hahahahah, nolla :) jag kanske var lite elak mot honom, men vad gör man, vad gör man.

så blev det vidare till 55an, där jerrys kompisar var. en kille tyckte att jag skulle vara bästa kompis med honom för att han hade skallat en annan kille som jag inte tycker om, det sa han typ 15 ggr under den kvällen.. vart lite tröttsamt kanske :D blev 3 öl på 55an tror jag.
sen åkte jerry hem. sen kom snygg & så sov jag med honom.. dock var han borta när jag vaknade & jag trodde han gått upp i rök eller nått, men sen låg han på golvet (A) vart tydligen lite trångt i soffan. jag mådde som en jävla uppblåst sill, mådde illa, var yr & hade sjukt ont i huvudet. inte varit bakis på jättelänge, men nu.. usch. så jag tog 9,45 bussen hem, & mamma sa åt mej att gå & lägga mej, haha så det gjorde jag. sov till 15 :D underbart skönt kan jag lova. fick 3 sms under tiden jag sov & jag vaknade varje gång, så sjukt irriterande. ikväll blir det iaf väldigt lugnt, finns inget & göra & sen orkar jag nog inte göra nått heller, haha. eller skulle väl orka, det gör jag alltid :P men som sagt.

sitter & lyssnar på irriplaceable nu & väntar på att det ska bli mat, blir ju kyckling idag, sånt gillar vi :D mor & far ska ju bort ikväll, till parken.. är ju "stora parkfesten", haha :D så jag blir hemm
a själv.. ska nog bara nörda dator, typ, kul liv men finns inte så mycket annat att göra :D skulle vilja berätta lite om mitt hat mot min dator, såhär va. den är seg som fan, 20GB hårddisk & nu har jag av nån anledning 163mb ledigt utrymme. igår hade jag 4GB. vad i helvete har hänt? :O fyfan asså, hordator. mm, så säger jag faktiskt för nu känner jag så. skulle vilja slänga ut skiten genom fönstret, men ja, då har jag ju ingen dator så det är ju inte så smart ;D förutom datorn & bakfyllan mår jag ganska bra, känns som livet går med mig istället för mot mig, för en gångs skull. jag ska på infomöte på nått mediaföretag jag sökt jobb på, på tisdag. vet knappt vad det är men fick en kallelse igår iaf så får väl gå dit & se vad det handlar om :) sen har jag kaaaanske ett annat jobb på g också, i butik. dock i mantorp, men vafan, det gör inget! :) får se hur det blir med det.

igår ringde tessan! vi ska ses på måndag :) ska bli skoj. jaja, man börjar ju redan nu tagga för öland -09 :D då ska jag ha lite mer dricka med mig än vad jag hade i år. & ingen jävla absint, ska dricka öl! & så ska jag ha pengar själv då så jag slipper "tvinga" min stackars mamma att kasta upp 1500:- till tält & allt. fast seriöst, det blir inget tält nästa år. spenderade typ ingen tid i det i år, så det var sjukt jävla onödigt att betala för det. får se hur det blir. skulle även vilja åka utomlands nånstans nästa år, men det får man ju också se. allting beror ju på om man har jobb eller inte. utan pengar lär man ju inte komma längre än ner till hemköp, typ.. nästa sommar fyller jag 20 också, då blir det röjj ;) huhu.


Igår fyllde min mamma 44 år (: grattis till henne! älskar dig mamma <3 du betyder massor för mig.

nu kan jag lova att jag inte orkar skriva mer, men det här blev väl det längsta inlägget på ett bra tag.. ska kolla om maten är klar snart. sen duscha, känner mig sjukt ofräsch. sen blir det mjukisbyxor & nått linne, & sen är kvällen fixad :D ska bli skönt att ta det lugnt. dock brukar det alltid dyka upp ngt, men vi får se. puss då (: