torsdag 14 augusti 2008

sega popcorn & varm saft

Japp, sitter & äter sega popcorn sen i förrgår & varm saft. Inte så fräscht, men vad gör man inte för en bakisdag :) dock är jag inte så bakis ändå, men lite dåligt mår jag allt. Gårdagen var trevlig, blev krogen för att ta avsked av Henke! Började på 55an vid 21.30 ungefär med ett par öl, sen blev det Platens, fast det var bara tre av oss (vi som var 89or) som kom in där, så det blev ju Plaza en sväng istället, innan jag gick & träffade Jerry, som skulle hem! Sen blev det Maxim resten av kvällen. Vid 3 åkte vi till Mjölby & sov, mys vare ;) Blev 8-tåget hem imorse, mådde så sjukt dåligt, hungrig & törstig. Sov sen till 13 hemmaa :)

Idag har jag varit duktig, tvättat massa kläder, bäddat min säng & mammas&pappas, diskat, städat lite i mitt rum. Det är bra för att vara jag ;) Ska ner till Hemköp sen & köpa creme fraische tomat/basilika, tänkte laga kycklingfilé och pommes. Puss då, hej påre.