lördag 2 augusti 2008

sug min lilla penis, tack

lördag kväll nu och jag mår som en uppsvullen kossa som precis fått en stöt av elstängslet. gårdagen var rolig, nått utöver det vanliga hände, och det är ju fan huvudsaken :D vi kom till norrköping, skulle in på krogen men sen blev det lite fel, så blev ingen krogen. kom till jävla fotbollsgatan, gick därifrån med vägledning av massa packade människor som sa att det är svinlångt o tar 30min minst. men det tog bara 20 :) hittade några clown människor som visade oss till mc donalds (som hade 24h öppet) så där blev det gratis fyllemat :) sen hem till olle för att sova i 1 timme innan vi sprang som idioter till tåget som gick 06;02. sjukt skönt att se linköping igen, kändes som vi varit borta flera veckor haha :D såå blev bussen hem, sov till 13 ungefär, då blev det upp & röjja vid datorn. Ikväll kan det bli fest, men sånt märks :) blir det inte det så är jag sjukt nöjd ändå eftersom jag är sliten & tröttast i sverige.

jag fyller år på måndag, bara att ni börjar inhandla, en laptop vill jag ha ;) nejvars, men fan måste ringa farmor och bjuda hit henne. lite kakor blir det nog. & saft. kanske en bulle. mer blir det inte, jag fyller ju trots allt bara 19.

godjul påre