torsdag 28 augusti 2008

seriöst inlägg för en gångs skull.

Huhu,

Det blir bara bättre, fixat naglarna ikväll, smörjt in benen, duschat, varit på Hemköp & fixat massor mat till helgen osv. Chips med, som jag äter nu :) fetto är jag. Eller kommer bli ;p om ungefär 5 år kommer jag förmodligen väga 85 kg & rulla fram på gatorna.. tänka tillbaks på allt fett jag åt & gråta en skvätt över det :) hahah. Ödet avgör!

Sitter & drar nageln på dataskärmen, ni vet det ser coolt ut när man gör det, blir som en rund vattendroppe som flyger runt :) aa.

På tal om ingenting så rensade jag min mobil från mongon här om dagen, dvs sånna jag inte känner osv. Kändes bra, nu tar det inte lika lång tid att bläddra igenom hela, som förut. Då kunde man sitta en stund för att hitta en kontakt :) pga av alla avlägsna typer.

Köpte en ny saft förut; Darling Rhubarb. Smakade sådär, men flaskan & färgen var fin, det var det jag föll för.

Sen vill jag bara påpeka att jag hatar när folk missförstår mig, okej jag vet att det är lätt att göra det för jag använder alltid fel ord vid fel tillfälle så att säga, men jag menar ingenting. & jag är absolut inte svartsjuk, jag träffar ju mitt ex också, inget som helst fel med det. Jaja, jag lyckas alltid trassla till det.

Mår illa som ett as, känns som jag ska spy. Trött är jag också, vill bara sova. Ska vara hos tandläkaren imorgon kl 8,15 så man borde ju sova snart kanske. Efter det ska jag nog hem & sova en stund, sova bort bedövningen så att säga. Sen blir det att börja peppa inför marknaden :) funderar på om jag ska slösa pengar på karusell eller inte, får se lite. Sjukt onödiga pengar egentligen. Blir ju att nörda lite nu, ses då. Puuussss!