onsdag 20 augusti 2008

ge mig tequila.

Namn - Emelie
Födelsedag – 4/8 -89
Hemstad - Linköping
Ögonfärg – blåa
Hårfärg - brunt
Längd - 172
Högerhänt/vänsterhänt - höger
Civilstatus - singel
Värsta ovanor - orolig över småsaker, bryr mig om såna som inte förtjänar det, glömmer ofta kvar tvätten i maskinen, dricker för mkt, är bäst på att slösa pengar, har svårt att lita på folk (men vafan, ingen som bevisar motsatsen så)
Stjärntecken - lejon
Skostorlek - 38-39
Är dina föräldrar skilda - nej
Skor i dag – dom vita
Svagheter – för känslosam, bryr mig för mkt
Rädslor - att ngn jag tycker om ska dö
Mål för året – få jobb, få en bra kille som inte sviker
Det första du tänker på när du vaknar - skulle vart nice o haft ett jobb
Mest saknade minnet - min barndom :)

ANTAL
Antal personer du kysst – räknar inte, men gissar på 25+ iaf
Antal förhållanden - 2
Antal piercings – öronen
Antal tatueringar - 0

FRAMTIDEN
Namn på barn – kevin, nellie, nova
Vad vill du bli när du blir gammal - rik som ett troll
Drömjobbet – frisöööööööör

FAVORIT
Mat - kyckling
Sport - innebandy
Djur - hund
Glass - jordgubb
Godis – choklad
Tuggummi - extra professional eller va dom heter
Helgdag - lördag
Årstid - sommar, höst
Radiostation – east

HAR DU NÅNSIN
Varit kär - ah, tyvärrrrr :) nävars
Blivit dissad - klart
Rymt hemifrån - bara som liten
Föreställt dig ditt ragg naken - jaaaaaaaaaaaaaa!
Skolkat - ohja
Sovit utomhus - jaaa
Gråtit i skolan - vet inte
Spytt i skolan - nääe
Velat bli modell - mjo lite kanske
Gjort något dumt som du skrattar åt i dag - mycket ;)
Sett en död människa - mm
Druckit alkohol – jaaaa,
Använt droger - 24/7

THIS OR THAT
Cider eller öl - öl..
Pepsi/cola - cola
Mc Donalds/burger king - McDonalds
Kärlek eller sex - haha, båda
Choklad/vanilj - choklad!
Jordgubbar/blåbär - jordgubbar
Kött/veg - kött
Tv/film - båda
Kakor/paj - kakor / räkpaj
MTV/vh1 - MTV
Blind/döv - döv

KAN DU
Gå ner i splitt? - absolut inte.
Skriva med båda händerna - klart jag kan
Vissla - naaaah
Blåsa en bubbla - tuggummi
Ha dina ögon i kors - jag har det varje dag kl 16
Nudda näsan med tungan - nej verkligen inte

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade - mamma
Du pratade med - mamma
Du msnade med - jerry
Du skällde på – palla skälla på folk

SENAST DU
Skrattade - nyss, när jag läste en blogg
Grät - förut, typ 4 timmar sen
Filmen du såg – började se barnhemmet
Tuggade tuggummi - igår
Drog ett skämt - jag vet inte
Sjöng en sång - det gör jag jämt

VAR ÄR DU
vad ser du utanför ditt rum - bilar, altan
Lyssnar du på för musik nu - Hot Rod Ft. Tila Tequila & B. Dozier - I Like To Fuck
Vad är det på din musmatta – har ingen, tar bättre utan

HAR DU NÅGONSIN
Blivit kallade hora - ah
Ljugit om din ålder - nångång
Bråkat utan anledning - alltid

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
Druckit alkohol - jaa
Rökt - jaa, fast nu vare en vecka sen
Shoppat - jaaa
Skejtat - absolut inte
Bakat - nej :O
Motionerat - klart
Solat - yes
Haft sex - ja alltså