lördag 16 augusti 2008

make believe

Amen heeeeeeeeeeeej.. jävlar vad jag är trött! känns som jag ska somna här, med huvudet på tangentbordet.. får se hur det blir.. Danne vill ha med mig ut, så jag tänkte först vila & sen ta 22,37 bussen, men just nu känner jag verkligen att jag inte orkar.. Vill bara ligga & sova som en gris i min jättemjuka säng med två duntäcken :) hihihi.. Får ta krogen ngn annan dag. Var ju trots allt ute igår.

På tal om igår, det var rätt skoj :) Träffade Robin, Jacke och dem på bussen in, blev sams med Robin igen, kändes jävligt bra måste jag säga. :) drack inte så mycket sen, blev väl ett par öl. Var först på 55an & sen blev det Maxim (känns som det alltid blir det men vad gör man). På Maxim träffade jag Steffi & vi skulle ragga gratisöl.. det gick inte så bra.. Gick fram till spelbordet där en rik 40+ gubbe stod & spelade.. Steffi säger högt: - Vi hejar på dig! (i hopp om att få en öl), svaret blev: - Jag med :@. Haha det var kul tyckte jag :) Blev ingen öl från den surgubben inte. Sen snodde någon mina 2 spänn i baren :O blir dagens ris på det.

Så kom Christian sen :D trevligt, dock hade han seriösa problem med att komma in eftersom vakterna tyckte att han var för full, hahah.. sen när han gick in med oss var det inga problem plötsligt :) måste bero på att vi är stammisar eller nått.. haha. Jaja, blev "jag har aldrig" sen med, innan min mobil stendog och jag skulle sova med en väldigt söt person :) Fick ju ragga upp två 30+ tjejor på vägen och be dom om en mobil.. man pallade ju inte riktigt sova ute bara för att mobilen dött.. så vad gör man.. jättesnällt av dom att låna ut sin mobil iaf! Hoppas jag tackade dem tillräckligt mycket, hatar när folk upplever mig som otacksam, så jag tackar hellre en gång för mycket.. sen gick jag dit & sov.. tills idag.. :) kom hem vid 18.. helt död.

Mor&far är borta vid båtbryggorna på "upplevelsekväll", skulle tydligen komma nån fejk-elvis dit, osv.. draag! faast det orkade inte jag med.. ska sova precis när som helst :) mamma går ut mina skor ikväll! skitbra, slipper jag göra det själv.. det gör oooont! :(

men nu är det verkligen dags att sova. klockan är 22.05 en lördagkväll men jag rår inte för det.. sorry lördagkvällen att jag sviker :) godnatt.