torsdag 28 augusti 2008

Nu står jag där igen.

jag är en dålig människa. förlåt.. kanske kommer jag ångra mig, kanske inte.. säger inget mer.

igår skulle jag & danne & två till som jag inte känner, till platens. så när vi kommer dit upptäcker jag att jag glömt mitt leg hemma :) kul. så det var ju bara att åka hem.. på kvällen var iaf tessan hos mig :) deeeeeeeeet gillar vi. fick hennes kort från sousse igår med, hahah skitkul var det :P muhu. imorgon är det ljungsbro marknad :) det har jag sagt några ggr men jag är ju helt exalterad, när det för en gångs skull händer ngt på det här äckliga stället :D det uppskattas. imorgon är det tandläkaren, spruta i käften, smärta i hela huvudet för att idioten sticker i en nerv.. åh vad mysigt <3 inte. borde ju nästan komma dit full så man inte märker nått :D hahah. nae då.

idag blir det kaaanske ikea med elin.. :) muschiii.. puss dåååååååååååå.