tisdag 12 augusti 2008

stan & nya skor

Idag blev det stan med Sofie, duschade & hann inte platta håret eller ens torka det, så såg väl ut lite som ett mongo, men vaaad gör man :D Vi fläskade på kebabbaren först, 3e gången på en vecka för mig, fettot själv. Onödiga pengar också, men vad gör man. Så köpte jag ett par skor på DNA, jävligt fyndigt enligt mig, var 70% rabatt så fick dom för 89,50:- & det tyckte jag var bra. Däremot var dom lite små, men storleken efter var för stor, så det blev den lilla, dom töjer sig nog. Fikade iaf sen också, blev en chokladboll med cola. Så sprang vi runt & kollade på olika grejer, sen åkte jag till sjukhuset, träffade mamma & åkte hem :) Färgat håret ikväll, vart väl ungefär som jag tänkt mig fast ändå inte, haha. Men vad gör man, vad gör man..

Lämnade även in mitt cv på Steves, Espressohouse & Netto. Imorn ska jag & Sofie till IKEA där vi ska fortsätta dela ut cv. Nått måste det ju bli av det. Om inte så har jag hittat nått finurligt jobb där man gör marknadsundersökningar hemifrån! Så får man lön + ersättning för samtalskostnaden, verkar ju rätt bra egentligen, kan man ligga i sängen & jobba :D Men vi får se hur det blir, har ju hellre ett vanligt jobb. Men vad gör man..

Jag har sämsta matvanorna, äter bara en gång om dagen och det är typ middag. Annars äter jag varken frukost eller kvällsmat. Bra? Inte. Min kropp kan inte må så bra.

Idag vaknade jag av att jag grät, hahah! Drömde att jag var på Ålandsbåten & stod på dansgolvet, då kommer en galen neger & kör in tummen i min mun (för att jag inte ska skrika), & försöker kidnappa mig & slänga ner mig i havet. Men då kommer en annan & slår ner honom så jag kan springa därifrån. Då går jag till receptionen och säger att jag måste ha vakter för jag är hotad, & vakten jag får är han som är vakt på 55an?! Iaf, sen vill han inte va min vakt längre. Då åker jag i en hiss med nån sjuk jävel som trycker på våning 11, det bara knakar i hissen och det finns ingen våning 11! Så hissen åker liksom upp i luften och vi står på ett flygande golv över båten! Sen på nått sätt kom vi ner igen och då var det dags att gå av båten, så skulle jag gå upp till min hytt men då står negern där & vaktar! Så jag springer & han springer efter, så ska ha skjuta mig! Så jag kämpar som ett as för att han inte ska det, men han lyckas men då kommer det bara chokladsås ur pistolen?!, Sen knivhugger jag negern, jag hugger i en grön plastpåse men det är liksom hans mage ändå? Jag fattade inte, sen när han dog skulle jag & nån tant gå till min hytt, men då hade jag glömt bort koden till dörren.. & då vaknade jag.. tröt & skaka hahahah.. men vad gör man, vad gör man.. sjuka drömmar egentligen, fattar inte vart man får allt ifrån..

Blir att lägga in lite mer musik i mobilen nu. Hoppas jag får
tillbaka min vanliga mobil också, den har varit på Telenor i
3 veckor nu & så långt tid ska det inte ta. Får gå in dit imorn
& kolla vad dom styr med :) Hörs då.