fredag 15 augusti 2008

as usually.

McDonalds i Norge hörde av sig idag & ville att vi skulle boka tid för intervju i Göteborg.. känns lite sådär, att de börjar höra av sig när man just bestämt sig för att inte åka.. varför inte tänker ni? För att jag är en svag människa & inte kan lämna Linköping haha. Nejmen, finns flera orsaker, finns bara vissa personer jag inte kan lämna. Sen vet jag inte om Norge är så kul egentligen, lär ju inte tjäna nått på det eftersom jag ska bo där & det är skitdyrt. Ska jag nånstans blir det Teneriffa, annars väntar jag ett tag & tar Thailand i januari, om jag nu vågar det hahah, jag blir så irriterad på mig själv. Det enda som är säkert med mitt liv är att jag ska dö nångång :) vad trevligt, då vet man nått iaf!

Ikväll blir det nog krogen, är så sjukt seg i skallen så borde bada i isbitar för att vakna till, men vad gör man.. Nu ska jag ringa ett sjukt viktigt samtal. Eller aa, viktigt äre väl inte, men ganska :) hörs då.