torsdag 21 augusti 2008

Igen

Jag har insett att min senaste kyss var: Nått jag vill göra om.
Jag lyssnar på: Tangenterna & fläkten, alla sover så får inte ha musik på
Jag pratar: Mycket, lite för mycket ibland
Jag tycker om: Vänner & familj
Min första riktiga kyss: Hemsk :D haha
Jag avskyr när folk frågar: "hur går det med jobben emelie?" den frågan får jag minst 2 ggr om dagen & jag hatar det.
Kärlek (en) är: Fin om den är äkta.
Någonstans tänker någon på: Mig? ;) haha
Jag kommer alltid att: Vara frääänast i stan ;) skoja.
Jag är hemligt förälskad i: Ingen
Min telefon är: I sängen
När jag vaknar på morgonen: Vill jag sova.
Innan jag lägger mig: Spelar jag tetris på mobilen!
Just nu tänker jag på: Helgen
Bäbisar: 3 ska jag ha, kanske 4 :D
Idag har jag: Tvättat, diskat, duschat, meningslösa saker.
Ikväll ska jag: Nörda RCT & sen sova.
Imorgon kommer jag: Tagga inför helgen :D
Jag vill verkligen: Ha ett riktigt jobb!