torsdag 21 augusti 2008

all i need is the air i breathe

Idag blev det först att laga en gourmetmiddag (enligt Patrik), men enligt mig var det en enkel middag :) gnocchi, ostsås & räkor! rätt gott, orkade dock bara äta hälften men vad gör man? :)


Sen blev det att städa! Dammsuga hela huset, vädra mattor & torka.. sjukt bra är jag. Mamma blev glad :) det som är huvudsaken. Hon fyller ju år imorgon så måste ju anstränga sig lite då ;) hon & pappa ska bort på kvällen så då blir jag själv. Dock kommer jag förmodligen inte vara hemma men ändå.


Såååå städade jag mitt rum med :) vart jättefint, se bild brevid.. dock bara på min säng, men det får ni nöja er med. & den som mobbar mig för mitt hjärt-överkast ska dö :D bara så ni vet, så våga inte säga nått om det, höhö. Men blir ju fiiiiiiiiilm nu :O puuss&hej