torsdag 25 september 2008

Whenever, wherever

Heeej säger jag ju, en liten uppdatering igen, för dom som är intresserade. kanske inte är ngn som är det, men vem fan bryr sig? jag är intresserad iaf ;) höhö nae usch, nu ska vi se vad som hänt

haha, kom just på att det nog inte hänt så mycket trots allt, kul liv då (Y) igår sov jag hos söto :) vi gick en promenad igår & handla godis och pratade lite skit, det var sjukt nice! ganska kallt dock, men vafan ;) så gick vi hem & såg på sopfilmen ;D den är lite b alltså höhö. idag var jag på arbetsförmedlingen (och jag hatar att skriva det långa ordet, för det känns som jag skriver det typ jämt), hade enskilt samtal med penny och anna (praktikant), fick massa info om olika frisörutbildningar (för dom som inte vet så har jag velat bli frisör ända sen jag var 13 år men kom inte in på gymnasiet). den i hackefors är tydligen svindyr och svindålig, man får inget jobb på den sa dom. fanns ngn nystartad i norrköping men det är ju inte så säkert, vill ju gå ngt som funnits ett tag, som man vet är säkert liksom.. annars finns ju den i malmö :) den har tydligen 92% fått jobb på. fast hm, palla flytta till malmö? nej. dessutom kostar det ju 200.000:- att gå en sån där utbildning så då måste man ju verkligen va säker på att den är bra också.. jaja fan vad svårt det är, det här med jobb och utbildningar, en jävla djungel är vad det är!

måste åter igen få klaga lite på min sjuka, psykstörda mobil! nu har den nått botten asså, verkligen.. inte varje dag man har vägarna förbi ikea (eller aa, jag har ju ganska mkt tid att åka dit, men okej jag är för lat), så får ju ta det när det blir.. ehm.. vill ha en ny! hatar den här, & när man väl lämnar in den så gör dom inget åt det. jävla idioter. haha asså, kan ju klaga lite på min dator med när jag ändå är på hugget, den är dum i huvet. så fort jag har 4000:- ska jag köpa en laptop & då jävlar ska jag kasta den här gamla burken i kanalen! dock får jag nog inte det för pappa, men jaja.. han fyller föresten år idag, så grattis till honom. jaquelinn fyller också år idag, så grattis till henne med! :) nu är det ingen värd person som fyller år förrän i mars, då fyller elin snygging 19! är ju bara ett halvår mellan oss, inte så mkt egentligen :) vi borde ju förfesta med mitt supspel jag fick av henne när jag fyllde! har ju inte hunnits med än, så det får fan ta och bli av snart tycker jag :)

annars kan jag bara säga att jag är sjukt trött osv, så hörs då