måndag 15 september 2008

Update

Ett tag sen jag skrev nu, men ni vet atte, haft lite för mig :D Iaf, en liten uppdatering blir det nu då.

Helgen var myyyyys :) I fredags var jag även på möte om jobbgarantin, dom sa inte så mycket, varade 10 min & sen bokade vi tider för individuella besök, sen var det inte mer än så. Lite besviken faktiskt, trodde det skulle hända nått nu liksom, så jävla less på att gå här hemma & vänta på att jorden ska gå under ungefär (vilken den skulle gjort förra veckan enligt det där big bang experimentet haha) ;) nae då, så farligt är det inte, men som jag alltid säger, jag vill ha rutiner att följa igen. Nu ska jag iaf på individuellt möte på onsdag, hoppas det ger nått & att jag kommer framåt nångång.

Idag blev det stan med Elin, först um, sen McDonalds & så gick vi lite på stan, hon köpte finfina skor osv :) önskar att jag också hade pengar, men vad gör man! Vi sprang iaf som idioter till bussen vid 15.55, sen blev det hem & laga mat, köttbullar med mos & sås! Sjukt nice. Varit datorn & red alert hela kvällen, ja jag är nörd, förlåt då. Lagga gjorde det också, hade lite lust att sparka sönder datorn, men som Elin sa, då lär det ju verkligen lagga asså :D så jag hoppade det. Nu blir det snart en macka (glutenfri tydligen?) & sen sova.

Imorgon vet jag inte vad det blir, jag ska tvätta kläder iaf, sen städa lite tänkte jag, då blir mamma glad. På kvällen ska jag ut & gå med Elin, alltid lika skoj :) prata om livets ting osv, det är nice ;) haha

Onsdag blir det som sagt möte igen, kl 13. Då ska jag prata med min handläggare ensam, så då får man ju chansen att prata lite mer än vad man fick i fredags när det var 20 pers på samma möte. Efter mötet ska jag va med gullet (A)

Sen har jag faktiskt inte planerat längre, men det kommer vet ni! Tessan kanske vill leka med mig på torsdag, det vore riktigt trevligt iaf.

2 roliga grejer enligt mig; jag siitter & lyssnar på techno/trance som jag lyssnade på när jag var 14 år, bland annat en låt, blir förbannad för att jag glömt vad artisten heter nu, men iaf, den lyssnade jag på när jag satt på tåget på väg till Alexandra den 5 juli 2004 :O ihi, fjortisvarning, men rätt kul att lyssna på den igen, får liksom tillbaka minnena av allting som var då :) känner mej lite som ung igen ;) inte för att jag är gammal nu, men ni fattar ;)

Det andra roliga (eller kanske läskiga) är att jag ska bita på allting typ, igår satt jag och bet på en tändare, så råkar jag bita hål på den & den börjar fräsa som fan & det läcker ut massa gas :D så springer ut till mamma o skriker panikslaget att "tändaren kommer explodera & jag kommer dö", hahah. Blev att slänga ut den i trädgården :) & där ligger den än. Allvarligt, jag är så jävla osmart, det ska jag (inte) ha cred för.

Blir den där mackan nu, sen kanske Beck eller nått? Eller ngn av alla de andra miljoner filmerna, vi får se. Inte sett alla än, så det får bli ngn inatt så man somnar. Hörs då! Puss