onsdag 3 september 2008

nu bangade jag igen.

haha, jag är tråk. kom in till stan, träffa danne, hans kompisar kom.. sen kände jag att nej, palla krogen idag.. han ville att jag skulle dela lite redbull vodka med honom, men jag höll på att spy av tanken på sprit. vet inte vad det är med mig :) får hoppas det blir bättre till helgen, jag vill ju festa liksom, är bara så himla ledsen för det här med lussan & allt.. inte ofta jag bangar så nångång måste man väl få göra det :)

var iaf lite kul, satt världens fetaste äckelgubbe på typ 40+, & surfade på dom där lånedatorerna på resecentrum, så var han inne på kamrat & vildawebben, skrev till massa småbrudar på msn osv.. jävla apgubbe :p pedofil ohja.

sen på bussen träffade jag en, minns inte vad han heter men jag träffade honom förra helgen när jag var full, på bussen till stan med elin :D då när vi pratade lite mkt haha. han träffa jag :D rätt kul.

såå nu är jag hemma, blöt som ett as överallt, det öser ner regn ute.. som de flesta kanske visste.. men nu ska jag iaf nörda lite dator, sen sova senast kl 1 :) försöker vända tillbaka dygnet nu eftersom jag förmodligen ska börja jobba snart. förut har jag ju somnat 5 & vaknat runt 15, inte så jävla stabilt. imorgon är det dags att tvätta igen, sen skulle jag även rengöra glasdörrarna på altanen sa mamma, typ meningen med livet eller nått..

puss&hej.