tisdag 30 september 2008

Jobbet

Idag var min första dag på jobbet :) gick bra, förutom att jag kom 5 min försent eftersom jag bestämt mig för att gå från stationen till Mobilia, och jag fattade inte hur långt det var, förrän efteråt liksom.. plus att jag gick värsta omvägen runt hela skiten istället för att gå rakt på stora vägen, men aa, sånt som händer. Fick massa beröm innan jag gick hem idag med :) dom sa att jag kunde räkna med mer jobb, så det är nice. Satt i kassan hela dagen, stressigt, massa folk, köer hur långa som helst, & där sitter lilla jag och har ansvaret för hela kön :P jaja, inte så farligt. man ska aldrig kolla på kön utan fokusera på kunden framför sig. jag vet ju det egentligen, men alltid lite nervöst första dagen ;) nu känner jag mig mycket säkrare än vad jag gjorde förut iaf. tjänar ju runt 100kr i timmen, vääärt :) tjejerna som jobbar där, johanna och frida, är jättesnälla och sådär med, så det känns bra! men fan vad jag skriver om det, ska va tyst nu.

sjuk som en galning fortfarande :P imorse hade jag ännu mer ont i halsen än igår, bara värkte :/ feber hade jag med, så blev en voltaren till frukost och en panodil till lunch! & en till panodil nu ikväll. mamma har ju köpt bafucin & otrivin åt mig med :) miih!

fan vad jag pratar om mig själv..

hoppas ni får en trevlig kväll ;) pöka mycket och sagga ner hela väggen helst. hörs då :)