tisdag 2 september 2008

sorg.

nu är min lilla älskling död :( hemskt, jag följde med till veterinären iaf, för jag kände att jag inte kunde svika lussan. men klarade bara av att vara där inne en stund, kunde inte se när hon fick sprutan så då gick jag ut.. tjutit hela dagen & jaa, det kommer mera kan jag lova.. hon betydde verkligen massor för mig, & imorse tog jag några sista kort på henne & sådär.. matade henne med godsaker.. kan inte förstå att hon är borta :'( att jag aldrig får se henne mer. det känns bara helt overkligt. min älskade lilla plutt <3

ibland mår man bra & ibland mår man dåligt, just nu är en sån period då allt är skit. förra veckan skrev jag att "det känns som allt går med mig istället för mot mig nu", men det gäller inte längre. för allt som hänt idag & sista veckan som gått, har bara varit dåligt & jag mår bara sämre när jag tänker på det. men det finns absolut inget jag kan göra, bara vara glad att det inte är värre än såhär, för det kunde ju faktiskt varit det.

fick kallelse om möte på ams idag.. 12 sept. blir det, så hoppas det drar igång nått fort så man får lite pengar iaf. nu ska jag gråta lite mera, hej.