måndag 8 september 2008

Jag hatar att sova på dagen.

För då drömmer jag alltid massa konstiga saker.

Drömde precis attjag var på Ljunkan (jag gick tydligen där igen) & så kom nått larm om att något skulle hända, men ingen visste vad. Så var jag på stan & såg hur alla sprang som idioter upp mot sjukhuset och det, så följde strömmen typ, frågade alla varför dom sprang men ingen svarade, dom hade fullt upp med att springa. Till slut, när vi kommit upp på nån kulle så att man ser ut över hela stan, ser man Cloetta center & skolan sprängas i 1874276 bitar. Sen har jag en minneslucka, men minns iaf att jag funderade på vart mamma var & vart alla skulle ta vägen nu.. Eftersom mamma jobbar på sjukhuset så är hon ju tvingad att jobba hela tiden, vid ett eventuellt krig, så jag ville ha hem henne därifrån, men hon var tvungen att stanna kvar. Jag tjöt, åkte hem & kollade på tv. På vägen typ skakade världen, alla hus & så, vägen skakade också :/ fattade ingenting. Kom hem & såg på tv som sagt, då ser man en sån här videoinspelning från Bin Ladin, där han säger "jag ska utplåna två av Sveriges städer", & några sekunder senare ser man i direktsändning hur Stockholm förvandlas till ett stort eldhav. Då var det en stad kvar. Man fattade att det skulle bli Linköping, & det blev det nog också, för det blev helt svart & man hörde bara en smäll, sen vaknade jag & lipade som en jude. Satt & skaka i kanske 10min innan jag somnade igen.

Kul? INTE, helvete asså.