fredag 19 september 2008

Pliiiing

Ursäkta mej, ursäkta mej igen .. idag fick jag mitt presentkort! Wii

Var på sjukhuset med Elin på dagen, fick hjälpa till med lite grejer, aa det är hemligt ;) säger inte för då kommer alla fatta vad det handlar om. Sen vart det stan, frös ihjäl en sväng, kom fram en äcklig 60 årig japan, lämna en tidning om människorätt & sa att jag har fina ögon, usch vilken kille. Fick även masssa mycket skoskav..

Åkte hem, åt tacomacka & nördade RA2 som vanligt (jag är freak), tänkte sova snart typ, blir en lång dag imorrn. Ska till stan (ev) & köpa hårfärg, hem igen & färga håret, gå ut & gå med mamma nån timme, hem & duscha, äta, sen ska jag till min sötboll :) ska bli trevligt

en sak jag kan poängtera i dagens inlägg är hur mycket jag hatar sånna (nämner inga namn) som snoooookar! allvarligt, hur gamla är ni? jag skiter i er, kan inte ni skita i mig också då? vi behöver liksom aldrig mer ses i livet, kan ni inte bara inse det & gå vidare, utan att hålla på & snoka runt i min bilddagbok? vill inte låta elak eller nått, men snälla, sköt era egna liv istället. blir bäst så tror jag. & det här med att snacka skit är inte min starka sida, tycker det är ganska omoget, så jag tänker inte säga mer än såhär, så får ni tolka det som ni vill. vännerbegränsad bilddagbok framöver.

idag är jag ganska irriterad i största allmänhet, mobilen laggar sönder & jag har lämnat in den 3554275 ggr, fått tillbaka den utan att de gjort ett skit med den, jävla idioter. kan ni inte göra ert jobb bara? det är ju det ni har lön för, men det kanske är viktigare att fika en timme längre än att laga folks mobiler ordentligt?

haha asså, skrattar nästan år mej själv, känner mej så aggro :D men aa, det är jag bara nu när jag är ensam, då får man vara det, när ingen ser ändå. skitbra.