tisdag 16 september 2008

Ge mig äppelpaj

Here I go agaaaaaaaain & jag vill ha äppelpaj med vaniljsås! DÖÖÖR AV BARA TANKEN!!! :O

aja, det där var moget sagt. Idag har jag lagat en tröja som det var hål i :D vart som ny! Svinbra. Ska även sy lite jeans, dock finns risken att det inte blir lika bra, men vad fan ska man göra annars liksom. Ska även ut & gå med pluttesnuttan snart! Jävligt nice.

Idag har jag även bakat chokladbollar, i sista sekund upptäckte jag att vi inte hade några havregryn hemma, så jag kopplade in hjärnan (vilket inte händer så ofta) & kom på att man kan ha krossade cornflakes istället, kanske låter sjukt men det funkade faktiskt :) Vart svinstia i köket så har städat det en timme med. Ätit nudlar har jag med gjort, billigt & bra. Jag kommer leva på nudlar när jag flyttar hemifrån, iaf om jag inte har så mkt pengar. Nudlar & pasta is the shit!

Idag är det 2 veckor sen Lussan dog, saknar dig gumman, kom tillbaka & ge mig en hundpuss! <3