onsdag 10 september 2008

Snopp med dopp.

Rubriken säger ju allt; jag har ingen fantasi.. inte just nu iaf.

Idag var jag på Ljunkan med Tessan! Nu tänker ni typ nått i stil med "vafan är hon dum i huvet som går till skolan när hon inte behöver längre", nej det är jag inte :) jag tyckte faktiskt det var nice :D Fick en kram av Eje i Peddan & beklagade mig lite över den hemska arbetsmarknaden, för Aita & Berit. Trevligt att se stället igen faktiskt! Tro det eller ej. Efter det gick vi på stan en sväng, sen åt på McDonalds, cheeseburgare :D sjukt gott, jag dog nästan. Så tog vi bussen hem :)

Imorgon ska vi till Ljunkan igen! Hon ska plugga mera matte & eftersom jag inte har nått liv & går hemma hela dagarna & blir fyrkantig i huvet, så ska jag följa med. Efter det ska vi på Ulrika marknad :) hörde att dom säljer grisar & kossor där, ska bli nice att se ;)

För övrigt längtar jag till helgen, orkar inte med vardagar, så jävla tråkigt. Ska sova snart med, blir att gå upp 9 imorgon. Puss&hej.