lördag 6 september 2008

Känn ingen sorg för mig i Göteborg.

Ursäkta rubriken, men i brist på annat, ni vet.

Gårdagen då; var först hemma hos Tessan & förfestade på gurkburken ;), vin, öl & Sheridan's. Så gick vi mot stan, skulle in på Platens men sötot var för full så hon kom inte in, jag sa till henne typ 189 ggr innan vi skulle dit att "skärp dej nu", men det gjorde hon inte iallafall. Samma sak blev det på Maxim "gå några varv". Fuck that. Så fick vi ta hand om henne hela kvällen, hon var hysterisk & jag kände mej som hennes mamma :) men jag gillar henne ändå! haha. Var ju kul sålänge det varade :) Sen kom Axel & dom gick hem, & jag åkte till Malmslätt & sov. Åkte hem idag vid 9 & sov till 14 :) nice äre.

& du, Johan :D du är ganska patetisk. Smsen igår asså, fjäsk på hög nivå.

Ikväll blir det extremt lugnt, iaf ingen fest. Orkar inte ens tänka på fest. Ska äta fläskfilé med bearnaisesås & kanske att det är nått bra på tv? Vem vet, blir att kolla upp skiten. Puss då.