lördag 11 oktober 2008

Trött på det mesta

HAHA, patetisk dag. Hut irriterande som helst, alltihop, cyklar som en apa till jobbet, kommer dit, sitter i kassan, lökar sönder känns det iaf som, får lunch (vilket jag inte ens trodde jag hade på 5h, äter en macka), hjälper en kund med skruvar som jag vet så mycket som ingenting om, sitter lite mer i kassan, 16.30 blir jag ensam med cicci för de andra slutar, kö som fan, kunderna förstår inte att vi stänger 17.00 så de lastar upp tusentals miljoner varor på bandet kl 16.59, jag blir stressad för mitt tåg går 14 över, blir klar, när jag precis stänger kassan kommer en liten unge & vill handla nått (tänkte inte på vad det var), men klockan är då 17.02 så jag säger att vi har stängt, kände mig lite elak där.. men? cyklar som en jävla apjävel till tåget, uppfärsbacke efter uppfärsbacke, får ont i halsen av all kalluft jag andas in, väskhelvetet fastnar i hjulet, måste stanna & ta bort den, cyklar vidare ner till stationen, ser tåget stå där & den sista personen håller på att gå på, tänker att jag kanske hinner, ställer cykeln precis vid tåget där man egentligen inte borde ställa den, springer som ett svin, då åker tåget framför näsan på mig :) kommer på att nästa tåg går om en timme (eftersom det är lördag), bryter ihop & börjar tjuta, sitter där i min ensamhet & snorar, lipar en stund över det missade tåget, kommer på att man kan åka till mjölby först & sen därifrån till linköping, så det gör jag :D då behövde jag inte vänta så länge iaf. kommer till linköping 18.30 (1½h efter jag slutat), tror bussen går 18.56, mamma ringer, pratar med henne, kollar tvn där alla busstider står, ser att det går en 523 om 1min, skriker till mamma att vänta, springer som en jävla leopard till bussen, går på, hostar som en 90-åring med kol hela vägen hem, kommer till härna & cyklar därifrån hem.. så tjatar mamma när jag kommer hem, om jag vet inte vad :) minns inte ens, men jaja. sjukt irriterande dag, allt har bara gått åt helvete. vad har jag gjort för att förtjäna detta? :D

vet inte om det hänt ngt bra alls idag, det enda som var bra var att mitt söto sov hos mig igår tills idag & det var ju mys :) sen åkte han & jobbade vid halv 7 imorse. han skulle komma sen tror jag? inte hört ngt från honom men det märks ju hur det blir. saknar honom iaf. steffi & även danne ville att jag skulle med till krogen :O hade varit sjukt skoj om jag inte jobbat imorgon kl 10, jaja får väl ta det ngn annan gång. mat vill jag ha också! inte ätit ngt sen imorse, förutom en macka. känns som jag ska svimma. nu ska jag byta lakan. hejdå förfan, snacka inte med mej :(