torsdag 9 oktober 2008

And I wonder..

Blir ju ny säng, 140x200 i november, hade tydligen en madrass till 140 redan så blir det istället för 120, kommer känna mej sjukt ensam när jag sover i den men aa, vad gör man :D bara blunda o låtsas att det regnar! Sen ska jag köpa kläder, laptopen blir på mellandagsrean har jag bestämt, lär ju tjäna ganska mycket på det.

ATTEEEE, imorgon vet jag inte vad det blir men det märks ju. Ska iaf jobba på dagen, 12-18 sen får vi väl se vad som händer efteråt. Hade ju sina planer men dom gick visst åt helvete, så det var ju inte så kul. Mamma ska iaf hämta mig efter jobbet så jag slipper åka tåget, det är jag glad för :)

Sjuuuukt skönt att börja 12 imorgon! HApppyyyyy barrrraaa, men atte dom har ju tydligen hittat spöken på ett gym i USA :O rätt läskigt, fast jag har ju alltid trott på sånt där så jag är inte förvånad ;)

nu blir det ju ngt annat, hörs då