måndag 6 oktober 2008

Flipsyde

känns som att jag ska dö , eller iaf somna & ramla av stolen när som helst . lär ju vakna till när jag slår huvet i golvet . jobbat 3 dagar nu , idag plockade jag mest varor och städade , var ganska lugnt i butiken så jenny tog kassan själv hela dagen , jag fick ta den nån halvtimme sammanlagt . sjukt ont i fötterna , måste fixa andra skor att jobba i om jag inte vill döda mina fötter fler ggr . nu är jag ledig tills fredag och imorgon ska jag sova ut som en jävel :D ska bli underbart , sen funderar jag på att baka lite eller ngt haha , får se vad som hinns med .

igår sov jag hos gullet och det var sjukt mysigt som vanligt :) sen imorse blev det ju 11.30 tåget och jag hann i tid till jobbet , så nu vet jag att jag kan ta det tåget i fortsättningen också , det gör ganska mycket , det innebär att man får sova en halvtimme till varje gång , så det är värt :)

idag lämnade jag mitt kontonummer , timrapporten för september och så fick jag anställningsbeviset :) lönen visade sig vara ett par kronor mer än jag trodde att den var , så då blev jag glad ;D

sorry människor om jag är seg på att blogga men jag tycker inte att det är kul längre haha , känns inte som det händer så mycket roligt i mitt liv förutom att jag har fått jobb och att jag har världens finaste pojkvän :) annars är väl livet som vanligt , men vad skulle det annars va ? sålänge man inte råkar vinna 3 miljoner på en lott så kommer väl livet se ut som det brukar , det mesta iallafall .

anders eklund fick ju livstid , skitbra enligt mej :) hoppas han aldrig kommer ut . nu ska han ju även sälja bilen som han körde engla i när hon var död , hur störd får man bli ? runt 4000:- skulle han ha för skiten , den som köper bilen måste ju vara psykiskt instabil , spärra in den med .

nu ska jag ta en shot hostmedicin (blir aldrig av med hostan, tror det är kroniskt typ), och sen kämpa för att hålla mig vaken ett tag till , iaf nån timme . puss då , hej då