söndag 19 oktober 2008

Hemkola

Aaaahhh jag HATAR sånna här test när jag inte ens har lust att göra dem ^^ men eftersom jag tror lite på ödet och sådär så vågar jag inte skita i att göra det ^^ ni ser ju vad det står!

19 snabba.
om du inte kopierar & svarar innan 5 minuter kommer den du älskar mest dö imorgon!

SAKER OM DIG SJÄLV:
1. är du singel? nej
2. är du lycklig? ja
3. är du uttråkad? nej
4. är du ledsen? nej
5. är du italienare? nej
6. är du cooling? ja ;)

DITT KÄRLEKSLIV:
1. tror du på kärlek vid första ögonkastet? nej
2. har du någon gång blivit sårad? massa ggr
3. har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? ja
4. har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? ja
5. har du strulat med någon under de två senaste månaderna? ja
6. gillar du någon just nu? ja

SENASTE
1. telefonsamtalet du fick? jens igår
2. personerna/personen du var med? älsklingen
3. roligaste grejen som hänt? köpte godis förut :O
4. personen du smsade? saldo ;)
5. vad skrev du till den? skrev "saldo"
6. du tillbringade natten med? min sötnos
7. du kramade? älskling


& NU kan jag skriva nått allmänt skit kul som vanligt. Naat.. men jag ska försöka. I fredags var jag o gullet i Mjölby, hos Martin, nån timme eller två innan vi åkte hem till mig igen. I lördags blev det krogen med Jaquelinn hennes kompisar, sen Danne och Johanna. Så kom min älskling till Plaza vid 11, sjukt full, så blev att ta hand om honom resten av kvällen.. blev ju inte så mycket festande för mig då. Men det är han självklart värd :) blir nog krogen nästa helg igen, då ska det bli skoj :) då har jag maaassooor pengar! hahaha ;) nae men usch så opepp på krogen nu för tiden, vet inte varför, har väl skaffat mej ett liv eller ngt sånt, nått äre ju :D

Imorgon ska Elin och jag ut och springa hoppas jag? Vi bestämde det iaf så hoppas det blir så. Baaah jag vill ha gymkort med ju! Aaaah kalla det vad ni vill men jag vill faktiskt komma igång med ngt igen, man mår ju hur bra som helst av att träna. Både fysiskt & även psykiskt. Sååå det får bli när jag får pengar sen ;) blir biljetter till studentkryssningen då med, och ny säng! Sen är pengarna sjukt slut kan jag lova, menmen nödvändigheter..

Skulle vilja ge dagens ris till många just nu, men jag orkar inte engagera mig. Låt dom hållas bara ;)

Nu vet man ju att 29-åriga Carolin Stenvall blev mördad. Eller vet och vet, hennes blod fanns i en 50-årig gubbes bil, så ganska logiskt kanske? Tycker det är så läskigt, snart kan man ju fan knappt gå utanför dörren utan att bli mördad. Nae nu ska jag sluta skriva, för fortsätter jag så kommer det bara bli massa babbel om sånt som "intresseklubben inte direkt antecknar". Godnatt