onsdag 8 oktober 2008

Jävla faan

HAHA! Livet är ju så otroligt skrattretande, igår kände jag mig bra & hade nästan inget ont i halsen.. sen nu när jag vaknade hade jag ont i örat istället, sjukt ont till & med. Förlåt. Jag stannade hemma från mötet idag, måste ta en voltaren så jag orkar resten av dagen med det här förbannade örat.

Världens fetaste man har dött, han var Mexico & vägde 447 kilo, dog igår av hjärtsvikt. Stackarn, tror han hade flickvän och grejer (hur nu hon kan ha velat vara med honom, själv har jag lite fobi för extremt feta personer, kalla mig monster om ni vill), men synd om henne med ju, aah fast han får ju skylla sig själv, han lär ju knappast ha fötts svinfet eller?

Nuuuu blir det duschen, seeen blir det mat :D seeen blir det grejer. Idag måste jag fylla i mina papper från f-kassan med, vet inte ens hur man gör men det märks, mycket ansvar har man fått sen man slutade skolan, sånt gillar vi inte :D naevars, men hörs då, hej märe