onsdag 15 oktober 2008

Hold on, be strong

Nu har det ju gått ett tag sen sist så tänkte offra mig & skriva lite xD ;)

Har inte hänt sådär jättemycket, vart med söto & sådär :) Här om dagen laddade jag ner massa ny musik eftersom jag bara hade sånt som är ute för längesen, typ. Pappa är i Loftahammar och jobbar tills på fredag.. jag jobbade fre-lör-sön & fick inget denna vecka eftersom det är lågvecka, inte så många som handlar nu när lönen börjar ta slut & så. Tänkte söka lite fler extrajobb, har man en hel hög kan man kanske få lite mer iaf. Men alla vet ju hur svårt/halvt omöjligt det är att få jobb så vi får ju se hur det går med den saken ;) nästa onsdag ska jag på jobbsökarcoachingen på ams, som jag var för trött & sjuk för att gå på förra gången det var, man kommer ju inte undan liksom. Igår var jag på Ikea med sötot & kollade efter min säng, men hittade inte den jag ska köpa! Bara massa andra storlekar, blev lite småsne. Var även på Telenor & skulle lämna in min nokiamobil, men dom har tydligen ändrat i systemet så man måste ha garantikvittot med sig numera, vilket jag inte hade så det var bara att snällt gå ut därifrån med mobilen igen. Köpte glass & choklad ;) sjukt gott huhu, sen blev det väl inte så mkt mer, träffade Sofie & så, pratade lite :D På kvällen träffade vi Jaquelinn & tog en promenad, pratade om allt & inget, det var trevligt. Tror vi skulle hitta på ngt på torsdag, & kanske följa med dem ut på lördag? Vet dock inte om jag orkar, alltså kul & så men har ju 0 kr, nästa helg får man ju lön så då blir det ju utgång iaf :) Men får se hur det blir nu på lördag, känner ju för att gå ut eftersom man jobbade hela denna helg & inte drack något alls ;) Kan ju gå ut utan att dricka också? Även om det inte är det roligaste haha, nu låter jag som en gammal alkoholist men nejdå, det är jag inte. Men måste ju erkänna att sprit sätter lite guldkant på vardagen ibland ;) moahaha. Ska shoppa nästa helg med! Kan bli lördag eller söndag kanske, köpa lite nya kläder & sådär, vilket jag behövt länge men inte haft pengar. Det ska bli underbart! Finns så mkt saker jag behöver köpa just nu. Ny mössa, vantar, smink, underkläder, jeans, tröjor, det blir Gina direkt hör jag! ;) Huhuhu, linser ska jag köpa också, men hittade ett par nya i en låda så kanske kan vänta med det till novemberlönen som kommer vara betydligt bättre än denna. Hm, ja vi får se.

Ojoj, vad intresseklubben antecknar nu? Nae misstänkte väl det.. hörs då :)