tisdag 7 oktober 2008

Before I go to sleep

Varit ledig idag :D det var skönt haha, sovit nästan hela dagen, vaknade ett par ggr & hostade & vid 14 gick jag upp för att duscha & ta en macka, sen blev det sängen igen :D ringt ngt mysko nummer till hemtelen hela dagen men jag har inte orkat svara, för första gången jag svarade så la dom på :) & har dom gjort det en gång så blire inget mer svar här inte ;)

Aassåååå min hals mår bra idag :) eller inte helt men nästan, dock hostar jag fortfarande som en gammal kärring med kronisk bronkit men det är ju en annan femma. Faaast det börjar också bli bättre.

Imorgon är det kurs! Kl 09-12 fast jag vet inte om jag orkar :) bara onödigt. Meeeen tror jag måste ändå :)

Igår prata jag o Elin om gamla minnen :D det var roliga tider vill jag lova, saknar det ibland ;) man är ju ryss! :D haha, naevars men jävlar, det där stannar mellan oss gullet :D

Hade ju en sån där jobbig dröm inatt igen ;) hatar att drömma sådär, jag hataar! Lägg av liksom, sluta, låt mig drömma om söderhavet varje natt istället, fan hade ju största ångesten när jag vaknade pga av det där, MÄÄÄÄÄÄÄ. Nu vart jag sur :)