söndag 5 oktober 2008

Please don't

Amen duuuuuuuuuuuuuuuuu

Vet ni hur trött jag är eller? Bara en liten fråga. Jobbade igår 10-16 och idag 10-17. Jobbar även imorgon 12-18 :/ man ska ju va utvilad efter helgen men det är det sista jag är, känner mej som en zombie. Sjuk är jag också, haft ont i halsen en hel vecka nu. Sånt brukar ju gå över efter 1-3 dagar men inte mitt? Har fan ondare än någonsin. Blir ju inte friskare av att aldrig sova ut heller. Fast vet ni? Det är såååå värt det! Pengar pengar, kom till mammaaaa! (A) Sen trivs jag himla bra på jobbet med, både med arbetskamraterna och det övriga som ingår. Jobbar som sagt imorgon, sen är jag ledig fram till fredag :) Det är så det är planerat iaf, men behövs jag så hoppar jag ju gärna in och jobbar mera innan fredag. Caaash i november då! BAAAH!

Igår var vi bara hemma, var sjukt trötta osv, gjorde kladdkaka o åt tacopaj :D nice vare, i fredags var vi ju på krogen en sväng men det sög så vi åkte hem ganska tidigt. Träffade Emil & Åke (LOL) på krogen med, det var nice :D Åke spydde som en halv & jag försökte lära honom massa fula ord på svenska :) & ja, på onsdag ska jag på jobbsökarkurs. Helvete vad kul, inte. Men går jag inte på det så förlorar jag mina pengar för den dagen, från f-kassan, så jag måste gå. Kan ju dessutom vara nyttigt det där, nått nytt kanske man lär sig.

Fyfan, ibland känner jag bara för o halshugga mig själv för att slippa ha ont i halsen mer, fast iofs så lär jag ju få ganska ont om jag hugger av den också? Hörs då.