onsdag 16 juli 2008

when you screaming my name,

jag kan typ inte koncentrera mej, för har så jävla ont i magen, det måste va nått allvarligt fel på mej ;/ borde nästan kolla upp det. men atte idag var jag hos pöki en sväng, :) sen nu är jag hemmmaaa & har trååk. Imorgon åker dom, så jag blir själv hemma :) sjukt värt.

Har fått 2 sånna här jättesmå vodkaflaskor av ngn (pappa tror jag), haha räcker nog till 1 grogg eller 2 :D fett värt! mamma ville dock inte köpa en stor åt mig på båten, hon ger inte bort sånna dåliga saker säger hon haha, palla va moralmänniska! supa bör man annars dör man :) jag lovar det är bra på nått sätt iaf ;)


Fick även reda på att ekonomiskt bistånd = socialbidrag, & det tänker jag inte utsätta mig för, så det blir inget. för övrigt ska jag nörda film nu, laddade ner fjortisklassikerna "fjorton suger" & "hipp hipp hora" igår haha :D moget äre, men hörs då! puuusssssssss