tisdag 15 juli 2008

My mind is gone, im spinning round

Var på möte med min handläggare idag, på arbetsförmedlingen. Enligt mig var det ganska onödigt, han kollade mitt cv, jag fick berätta lite om vad jag förväntar mig av framtida jobb, vad jag gör om 3 månader osv osv. Så tyckte han att jag skulle bredda mig lite & söka jobb på andra ställen än bara Östergötland. Men vadå, jag vill inte flytta? Jag vill ju bo här i Linköping, eller Norrköping eller iaf i närheten liksom :/ jaja, vi får se hur det blir. Är jag fortfarande arbetslös den 16:e september så kommer jobbgarantin in, dvs dom fixar typ praktik eller något annat att göra åt mig. Lönen är då 129:- om dagen, 5 dagar i veckan, blir lite över 2000:- i månaden. Känns jävligt mycket sådär om man säger :/ Men, alltid nått om jag inte hittat annat tills dess. Iaf, efter det fikade jag med mamma på Café Gyllen :) mys. Sen blev det till Brunnby & handla på ICA.

Haha :D gömde en påse godis igår för att inte mamma skulle se den (hon tycker det är onödigt att slösa pengar på sånt), & nu minns jag inte var haha :D letat överallt, måste hittat ett rätt bra ställe iaf ;p huhu.


Sifo bara tjatar om den där jävla enkäten dom skickade till mig, nu mutar dom med lotter (Y) normalt.

Ensam hemma tors-sön som sagt, ska bli jätte skönt att va det. Mamma har inhandlat massa mat & grejor, asså GOD mat :D Sån som jag tkr om! Det gillar vi ;)

Sensation Black var i helgen & jag var inte där, såg klipp på youtube därifrån nyss, kändes surt att jag missade det. Men vafan, det kommer väl fler tillfällen.

Nu bara snackar jag massa skit, i brist på annat. Så bäst jag går :) hörs då, ses då!