tisdag 22 juli 2008

Vissa jävla människor,

Varit med Elin idaag (: mys har det varit, vi satt på bryggan & käka & prata skit :) lite quality time är alltid välkommet. Innan dess raka jag benen, hahah blödde som fan på typ 4 ställen ;p bra dääär. Man känner ju inte precis när man skär sig, utan det tar ju ett tag tills blodet börjar spruta ;) haha.

Är ju hemma nu då, vet inte riktigt vad jag ska göra, kanske går nått kul på tv eller nått, haha kul liv jag haaaaar (y). nae men.. sen kan ju DU sluta ringa mig, patetiska jävel! Ringde inatt vid halv 3, tror du själv att jag vill prata med dig? Isf tror du sjukt fel hahaha :D mongooooo


Sen undrar man ju hur vissa personer tänker, la upp en bild på facebook från studenten, som jag tagit från ens bilddagbok. JAG var med på bilden. & så såg hon det & dampa sönder ba "du har snott min bild!" oj, vilken stor grej?! Kan det bli hemskare än att någon snor ens bild som personen själv är med på? :) nej förmodligen inte. En del måste ha jävligt tråkigt liv eftersom dom orkar störa sig på sånna där småsaker :/ shit asså. Tur bara att vi inte går i samma klass längre, då behöver jag inte lägga ner tid på att tjafsa om saken. BLÄÄÄÄÄ

Ah & jag är fortfarande kär i Akon - put the blame on me. Låten asså, den är så jävla braaaaaaaaaaa. Brukar vanligtvis lyssna sönder låtar & sen tycka att dom är dåliga till slut, men den tröttnar jag verkligen inte på :) Kärlek till den <3

Blev ju att regga massa bemanningsföretag idag :) får hoppas det ger något. Behöver pengar! :( fått lite av mamma den här veckan, men känns ju dumt att leva på henne, hon behöver ju sina pengar själv :( jaja vafaan, jag ska fixa det här nu! Nått måste det ju finnas, spelar ingen roll vad det är.

Men, skriver bara massa tråk som ingen orkar läsa ändå, så hörs då! ;)