onsdag 30 juli 2008

I had to fall, to lose it all

Hej påre

Så jävla kvavt, seriöst lökar sönder så fort man stänger av fläkten. Åkte hem från stan imorse & bussen var som en bastu, kunde knappt andas, det är pepp äre ;) Fast idag äre ju inte lika varmt som det varit, men det känns ju ändå att det är åska i luften.

Så, det som hänt känns sådär, men samtidigt tror jag att det var det bästa. När någon ens KAN anklaga en för en sån sjuk grej, då förtjänar inte personen att stanna kvar i ens liv tycker inte jag. Det är ett sånt jävla hemskt påhopp att anklaga nån för det där. Förstår inte ens hur man kan komma på tanken. Nu är det iaf som det är, vi ska inte prata mer. Känns ganska okej ändå. Jag kommer klara mig, och han bryr sig ju inte ett piss så varför ska jag då göra det? Okej, jag bryr mig för jag trivdes med att va med honom, men jag känner bara att jag sänker mig själv till botten om jag deppar för det där, så jag ska inte göra det den här gången. Deppade sönder förra gången medan han inte led ett skit och dessutom gick och skaffade brud i samma veva som han gick o snackade om att han tyckte om mig men inte var redo för nått förhållande osv. SKITSNACK! Sen tycker jag det är så jävla fittigt att dra upp gamla grejer som händer för ett halvår sen, typ som att jag väntade på bussen på Plaza, och? Jag gjorde det, det var vinter & svinkallt, bussväntsalen var stängd. Problem med det eller så? :) Snacka om att snubben måste ha självförtroende när han ens kan inbilla sig att jag väntade på Plaza bara för att han var där. HA, rätt så kul att han kan få för sig en sån sak. Det var ett misstag att vi ens tog kontakt igen. Nu börjar en ny fas i mitt liv har jag bestämt :) En fas där jag bara ska umgås med sånna som är med mig för att jag är jag och som står för att dom är med mig. Det gjorde inte han tyvärr. Liksom "åh, mina tjejkompisar tycker inte om dej & förbjuder mej o va med dig, & jag lyder dom som en jävla hund", snacka om att inte ha nån egen vilja över huvud taget. Är det värt att fortsätta prata med nån som behandlar en som skit, som bara ringer vid 4 på morgonen när han är svinpackad och skickar hem en dan efter för att han nyktrat till & insett att han inte kan va med mej? Nej det är fan inte värt det, det finns faktiskt bra killar som kan slå in mitt nr på telefonjäveln även när de inte är fulla, och som inte behandlar mig som ett jävla fem-i-tre ragg. Sjukt fult var det också av honom att säga att han tyckte om mig, för det gjorde han inte. Iofs visste jag ju det hela tiden, vafan jag vet hur mkt han ljög om det förra gången, men jag tycker bara det är sjukt lågt att säga sånt när man ändå inte menar det, det är så jävla onödigt och man tjänar ingenting på det. Och nej, jag vill inte ha nått förhållande med dej som du tror att jag vill, jag tyckte det var bra som det var. Men nu orkar jag inte ens ägna tid åt att tänka på skiten, så nu ska jag inte skriva nått mer om det här. Har bara så jävla svårt att fatta hur man kan behandla ngn så som du gjort, det är fan inte mänskligt.

Nu ska jag snart ut med Elin, typ köpa glass eller nått. Försöker även få Malin att ses så jag kan lämna tillbaka pengarna jag är skyldig henne, men hon verkar inte vilja eller nått :/ aja. Är för övrigt sjukt pepp på den kommande helgen! & imorgon ska jag på jobbintervju. Hörs då, ses då - MONGON.