måndag 14 juli 2008

Hej alla barn, nu är det barn program :)
Min gamla blogg var sjukt ful, gick ju typ inte ändra teckensnitt eller nått om man inte gick in o kodade om, & sånt orkar jag inte :) Så, var lite deppinlägg i den här bloggen, gamla, sen november haha :D jag var tydligen jävligt olycklig då, men blev att ta bort dom inläggen. Pallar inte ens tänka tillbaka på det, det är glömt nu.

Hm, ikväll var jag med Elin, igår också :) varit trevligt. Imorrn ska jag upp typ 8, ska till arbetsförmedlingen på möte med handläggare kl 10:20, orka det. Men kanske ger nått, vem vet? Får hoppas det iaf :) Sen får vi se vad som händer, måste tvätta asså, hann ju inte med det ikväll.


Helgen var väl bra, asså om man ser till dom positiva sakerna iaf haha. I fredags var jag med Emil & Nicke i Johannelund & på 55an, sen haka jag med Emil på stan tills typ 4 på morgonen, sen åkte till Skäggetorp & decka där. I lördags blev det krogen med Bine & Malin, mys :) Träffade Henke också, vilket jag uppskattade för det var längesen man såg honom :/ men det var trevligt!

Får se vad som händer nu i helgen, hoppas mamma köper sprit åt mej på båten iaf :D dom är ju borta på Helsingforskryssning tors-lörd så då är jag själv hemma, sjukt skönt :) & nej, jag ska inte ha fest. Sånt har jag slutat med, blir ändå bara skit av det :D Som sist. Men, extremt fint att va ensam hemma iaf.

Igår var det en månad sen jag tog studenten, tiden går sjukt fort :O & om 5 veckor börjar skolan igen, haha för dom som fortfarande går i skolan asså, vilket inte gäller mig ;) rätt skönt, men samtidigt lite skrämmande, jag har absolut inget att göra. Känner ju inte för att gå hemma & luffa om dagarna liksom, jaja det fixar sig. Nått hittar jag på, har ju skickat massa jobbansökningar nu så. Kom inte in på dramakommunikation, berodde iofs på att jag glömde skicka in mina betyg, men vafan det går fler tåg ;) eller nått.

Jag bara älskar Rihanna - Rehab & Rihanna - Cry :) underbara låtar, lyssnar sönder dom nu haha, så kommer inte tycka dom är bra om en vecka :P menmen ska det va så ska det ;)


Blir att duscha nu! sen sova eller nått.


Du kommer aldrig få veta att jag saknar dig, för det förtjänar du inte.