torsdag 24 juli 2008

i can't stop the rain

huhu ^^ inte orkat skriva förrän nu meeeen.. sjukt bra väder idag! Varit med Elin i Berg, solade & badade :) myyyys. Sjukt plågsamt att doppa sig i vattnet haha, men det gick till slut, hon tvingade mig ;) nästan iaf haha. Blev två glassar med så där brände man lite pengar, fan vad underbart.

Seeeen blev det hem & sola lite här med, sen tränade jag faktiskt :) fyfan vad jag är bra! Måste ju träna magen, fet som fan är den. Eller inte som fan, men nästan ;p nu ska det bli ändring på det! Dessutom mår man ju bättre av träning.

Lön imorgon :) men eftersom 250kr av den ska till Malin så blir det inte så mycket kvar hahah. Men det rer väl upp sig.. Blir kanske att söka jobbet som telefonförsäljare ändå, på det där, Addicci eller vad det var. Sen funderar jag seriöst på att bli Greenpeace-värvare. Varför? För dom har 100kr/timme i lön! Sjukt :) Fast vet inte. Man får ju inte vara kräsen egentligen, pengar är alltid pengar. & jag som inte har ngn skola att gå tillbaka till om 4 veckor måste ju ha nått annat & göra, kan fan inte bara sitta hemma & dra. Aldrig att jag gör det. Men vi får se, jag ska på möte snart igen, den 28 typ vare.. ska kolla lite då.

Blir att dra på stereon nu, hatar att jag är så jävla mörkrädd. Men jag kan inte rå för det, så det så :) hej påre